{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til heste forsikring
  • #1   10. aug 2012 Jeg er utrolig glad for Dansk hesteforsikring. Det er dyrt at fuldforsikre end hest, men jeg synes det kan betale sig.
    Jeg har iøvrigt undersøgt de andre forsikringsselskabers priser, og jeg kan ikke finde nogen, som giver den samme service og dækning til billigere pris end dansk hesteforsikring.
    Jeg har min islænder liv og uanvendelighedsforsikret for 20.000 og så har jeg deb udvidede sygeforsikring. Jeg betaler omkring 3500 årligt, dyrlægeregninger bliver dækket med 80% udover en selvrisiko på (omkring) 450 kr. pr. skade.

Jeg har aldrig haft problemer med at få dækket noget hos dem. smiley

• #2   10. aug 2012 KDH hesteforsikring, har aldrig haft noget bøvl med dem smiley
    Vælg dog aldrig 1horse, der er rigtig mange som har problemer med dem !
    (link fjernet)
    min hest er forsikring med Liv/Uanvendelighed og syge forsikring

Uanvendelighed:
    Denne forsikring dækker hestens uanvendelighed som ridehest på grund af en kronisk uhelbredelig lidelse. Forsikringen dækker også ved hestens død herunder transportulykke og brand, tyveri og ved en dyrlæges påbudte aflivning i henhold til dyreværnsloven.

Sygeforsikringen:
    Med en sygeforsikring får du refunderet op til 75 procent af udgiften til dyrlægeregningen ved sygdom. Forsikringen dækker receptpligtig medicin, forbindsstoffer og behandling ved akut sygdom eller tilskadekomst.

• #3   10. aug 2012 Altså da jeg ikke har den store pengepung, fandt jeg det billigste og det sted de dækker med flest % smiley ... Jeg har First Horse, de dækker 80% af en regninger, men har desværre hørt de skulle være svære og komme igennem med en aflivning hvis dette skulle ske. Tryg er rigtig dyr. Har hørt at Dansk heste forsikring og konge af, et eller andet, skulle være rigtig gode smiley

• #4   10. aug 2012 1000 tak til jer alle for hjælpen i jungle maridet smiley

• #5   10. aug 2012 Dansk heste forsikring, helt klart. Står selv med en meget skadet hest pt. Og de er bare så søde og hjælpsomme, og der er INGEN problemer med at få dækket dyrlæge regninger osv. De er også blandt dem som hurtigst udbetaler når hesten bliver anvendelig. De er dyre når man har fuld forsikret, men lige nu spiser jeg mig lykkelig for at have den. Pga. Det har jeg råd til at forsøge at lappe min hest sammen smiley

• #6   10. aug 2012 Ja men husk at i first horse skal du først betale 2000,- i selvrisiko før du får de 80%..
    Jeg har regnet ud at det meget bedre kan betale sig at forsikre i Tryg efter First horse har varslet deres nye og helt uakseptable betingelser..

• #7   10. aug 2012 Hvilke forsikringer vil du have på hende?
    Hold dig fra first horse, der er kun bøvl med dem, og priserne stiger og stiger.
    Jeg har sygeforsikring hos Tryg og giver 5000,- årligt uden selvrisiko. Den dækker 75% af dyrlægeregningerne. Jeg har ham også livs og uanvendlig-forsikring hos dem for 50.000 smiley

• #8   10. aug 2012 jeg havde tænkt på ansvar- sygeforsikring uanvendelig og så ved jeg ikke om der behøves mere og så skal hun forsikres for 25.000 kr

• #9   10. aug 2012 Skal lige siges, at jeg har oprettet denne gruppe, da jeg efterhånden virkelig synes vi mangler en!
    http://www.hestegalleri.dk/grupper/hesteforsikringer

Kommentér på:
hjælp til heste forsikring

Annonce