{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

Vanrøgte heste i Farsø... {{forumTopicSubject}}

Den danske dyrevælfærdslov er da ikke syv potter pis værd...De heste skulle da bare tages fra ham...Men håber virkelig han kommer til at føle sig så presset af de demonstrationer at han giver dem fra sig.

http://www.tv2nord.dk/artikel/218318:Regionale-nyheder--Forsoegte-forgaeves-at-tale-hesteejer-til-fornuft

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vanrøgte heste i Farsø...
  • #1   11. aug 2012 OMG!!!
    Tror jeg har set de billeder før, det er sygt at nogle kan gøre det mod dyr!! smiley

• #2   11. aug 2012 Ja det har været oppe før. Bare en opdatering i sagen smiley

• #3   11. aug 2012 Jeg forstår ikke hvorfor de ikke anholder manden, og hesten bliver fjernet. Her hjemme er de sku ikke særlig gode til det. Det skulle være ligesom i Maimi.. Der ville dyrende blive fjernet med det samme. Hestene dør, hvis ikke der bliver gjort noget !!! smiley

• #4   11. aug 2012 Det er stadig pisse klamt at folk kan finde på det, så kan det godt være folk er helt oppe at køre over rollkur, men det er da vand i forhold til dette!

• #5   11. aug 2012 helt enig med dig vinnie hvad er rollkur i forhold til dette?
    det er simpelthen grotesk at nogen heste kan få lov at leve sådan

• #6   11. aug 2012 Ja, og så når det bliver opdatet, bliver der ikke gjort en skid? Hva fanden sker der? smiley Så går de rundt og fjerner heste der har det fint fordi de lige har 10 cm. for meget mudder på marken om vinteren? Lav da noget fornuftigt og fjern de heste der virkelig har brug for hjælp!

• #7   11. aug 2012 Han skulle ik ha lov at vælge sådanne en idiot, de skulle bare fjernes omgående !!!

• #8   11. aug 2012 Jeg forstår virkelig ikke hvorfor disse heste ikke er fjernet, forlængst S;

• #9   11. aug 2012 Jeg forstår dem ikke! ...
    -de afliver heste som har det godt, bare fordi ejeren ikke har styr på deres papirer og de ikke er chippet... Men det er sku da ikke hestens skyld..

-Og her står der heste, som ligeså godt kunne ha været døde, men nej nej! bare lad dem blive!....

• #10   11. aug 2012 Stakkels heste

• #11   11. aug 2012 Ej ej ej.. smiley

• #12   11. aug 2012 Jeg forstår ikke at folk kan gøre sådan mod dyr! Dyr er levene væsner ikke legetøj! De fortjener mere end det!

• #13   11. aug 2012 Det er sindsygt men desværre sker det rigtig mange steder.. Jeg har selv frikøbt en pony der var alt alt alt for tynd for at rede den, og typisk for ejerne er at de tror at efter at have behandlet hesten sådan så er den stadig mange penge hver

• #14   11. aug 2012 Kan fortælle jer at jeg bor i nærheden af hvor hestene står.. Tingene er ved at blive udbedret..! Der er kørt halm ind i stalden, hestene kommer ud på fold, og der er opsyn med manden....

Jeg forsvare ikke hvad der er sket... Personligt synes jeg også de skulle fjernes, og det skulle helst have været for et år siden...!

MEN jeg synes man måske skal tænke over, om der kan være sket noget som har gjort at manden ikke har været i stand til at tage sig af sine dyr...?`Måske han er blevet syg?? Måske han har mistet sin kone, og er gået psykisk ned???

NEJ det forsvare ikke hvordan hestene ser ud.. MEN hvem ved, måske manden faktisk i virkeligheden ELSKER de heste - men ikke har magtet opgaven at passe dem... og så ikke har ville sælge/bortgive, fordi de måske er det eneste lyspunkt i hans liv???

JA jeg er blank og naiv...! OG jeg mener at hestene burde fjernes...! Men nu får manden en chance.. Hvem ved, måske han virkelig tager sig sammen nu

• #15   11. aug 2012 Sandie...Ja der kan være mange grunde til at hestene ser sådan ud...MEn som du selv skriver så berætter det ikke til at det er i orden. Når man har et dyr er de ens ansvar og hvis man ikke har mulighed for at tage vare på dem, så må man bede om hjælp...Det der gør at jeg reagere på den måde, er jo at han blev tilbudt hjælp men det ville han ikke modtage. De ville jo ikke tage hestene fra ham, dem der var fra Nyt Hesteliv, men tilbød ham at de kom et sted hen helt gratis, indtil der var styr på sagerne. Men det er dejligt at høre at der bliver gjort noget ved tingene nu og at han har fået sig en lærestreg.

Kommentér på:
Vanrøgte heste i Farsø...

Annonce