{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pris på undersøgelse af sene
  • #2   13. aug 2012 Kan ikke hjælp mht ca pris. Men synes da du skal spørge din dyrlæge til råds, det koster ikke noget smiley

• #3   13. aug 2012 Ring til din dyrlæge:)

• #4   13. aug 2012 jeg fik lavet undersøgelse i longe, bøjeprøve, kiopraktik, røngten (5-10 billeder), scanning, og noget væskeudtagning på min for en måned siden, det måtte jeg slippe 5.200,- på midtsjælland.

• #5   13. aug 2012 Puha, sådan noget kan jo blive dyrt smiley
    - Jeg kørte Kashmir ned på Faxe Dyrehospital i starten af Juni, pga af halthed. Kashmirs halthed begymrede dyrlægen utrolig meget. Hans halthedsgrad var 3-4, og der var ingen tegn på noget som helst, hverken varme eller for den salgs skyld sår.
    Kashmir fik 12 blokader, 3 ledbehandler, røntgen, scanning osv. Der kom jeg af med godt 8000 kr. - Men scanningen kostede 880+moms.

• #7   13. aug 2012 Hun har stået med en overbelastning af hf sene sidste år da vi fik hende. Og jeg syntes hun trækker forkert på det ben og hun har en kronisk hævelse. Og så en anden hævelse som forsvinder indimellem. Vores dyrlæge har lige kort kigget og siger det ikke er noget. Men der er et eller andet og ellers vil jeg gerne have benet undersøgt så jeg ved med sikkerhed der intet er

Kommentér på:
pris på undersøgelse af sene

Annonce