{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

Barefoot Cheyenne {{forumTopicSubject}}

Hej Hg'er smiley
Jeg har købt mig en Barefoot Cheyenne sadel. Sadlen er køb hos Barefoot-danmark.dk men fik at vide af dem fra optimalsadel at jeg og ponyen skulle bruge en str. 0.

Problemerne er bare:
1) Sadel trykker MIG foran når jeg sidder i den. Er det mig eller sadlen den er galt med?
2) Jeg kan næsten ikke finde ud af at ride letridning i den (nedsidning ikke det store problem) og gallop. Er det bare at øve sig og er der nogen der ved hvorfor jeg har så svært ved det?
3) Jeg mangler virkelig knæstøtten i den smiley Jeg ved godt i ikke kan trylle dem frem men bliver det nemmere med lidt øvelse?

Ja, lidt forvirrende spørgsmål men håber da i forstod dem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barefoot Cheyenne
  • #1   17. aug 2012 hejsa
    jeg ved ikke med cheyenne men jeg har en cherokee og man skal da lige vende sig til dem man må absolut ikke samligne dem med de traditionelle sadler så bliver man skuffet man skal finde ud af med sig selv om man syntes den er dejlig at ride i eller ej smiley det med du føler dig trykket foran kan muligvis være fordi den enten ligger for højbag til på hesten altså bom er for lille eller at du rent faktisk skal ha en str 1 - jeg skulle også normalt ha en str 0 men ud fra folks erfaringer kunne jeg høre at 0 var meget lille så jeg tog chancen og købt den i 1 og det har jeg bestemt ikke fortrudt smiley -der næst så er stigebøjle ophænget placeret lidt anderledes end alm sadler så det kan også være den forskel du kan mærke da benene vil være anderledes placeret i forhold til normale sadler (man vender sig til det) husk en bomløs skal placeres lidt længere fremme en alm dressur sadle da den efter den vil glide lidt tilbage når du har varmet op så efterspænder du den og så ligger den hvor dfen skal være smiley
    held og lykke med brug af sadlen jeg sikker på du vil blive glad for den smiley evt byt til en cherokee de er virkelig dejlige smiley


Kommentér på:
Barefoot Cheyenne

Annonce