{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

skæl. {{forumTopicSubject}}

Min traver han noget skæl og lige nu en hud infektion han har fået pecilin for. Men al den skæl gør bare han ser så trist ud i pelsen, han skinner slet ikke.
Har læst man kan bruge olie, men hvilken slags? Bare fra super markedet?
Og hvilken slags shampoo ville i anbefale til ham?
Lige nu bliver han vasket med noget jeg har fået af dyrlægen der desinficere de steder hvor han taber pelsen (han har tabt pels på ballen som skulle være en bestemt hudirritation - det bliver han behandlet for, så ingen kommentar til det smiley )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skæl.
  • #1   2. sep 2012 Jeg bruger bare rabs olie og hun stætter vinter pels nu smiley det virker rigtig godt

• #2   2. sep 2012 Bare den billigste madolie du kan finde smiley du kan sikkert godt købe noget specielt til heste - men vil mene at det er pænt speget i pris. Men er du sikker på det ikke er fordi huden under pelsen er syg sonde skriver? Når den infektion er slået ned ville jeg mene at pelsen kommer sig igen smiley

• #3   2. sep 2012 jeg vil få fat i noget madolie smiley
    Nej dyrlægen sagde jeg skulle bekæmpe med noget til skæl, jeg synes han har meget men dyrlægen synes dog kun det lidt. jeg er nok lidt pyl smiley
    men jo det skulle gerne blive lidt bedre når infektionen har lagt sig.

Kommentér på:
skæl.

Annonce