{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste massør
  • #1   16. sep 2012 har hørt at man skal op og massere10-15 heste om dagen hvis man skal kunne leve af det, og det kan man ikke holde til i længden da det er ret hårdt, en i min familie er uddannet hestemassør og hun kan ikkeholde tilat massere mere end 4 om dagen før hendes fingre er helt smadret, og mener nok man selv skal betale de kursuser det tager at blive det (ca.15-20tusinde)

  • #2   16. sep 2012 Det har jeg også tænkt på at gøre.Så kigger også lige med smiley

  • #3   16. sep 2012 Min mor er uddannet hestemassør og nej hun kan ikke leve af det. Heidi Gude Kring Christensen har ret, man skal op på 10.15 som minimum for at tjene nok og det er der ingen massør der kan holde til..
    min mor massere ikke mere end 4-5 ad gangen da det er hvad hendes fingre kan klare.
    men det er en fed uddannelse at have, så hvis du vil bruge pengene på den og er afklaret med, at du nok skal have et job ved siden af, så vil jeg da anbefale det! smiley


  • #4   16. sep 2012 hvad hvis man valgte at tage hestemassør og så lagde veterinær med speciale indenfor heste oveni? med massør uddannelsen i baglommen, tror i så at det ville være nemmere at finde praktikpladser til veterinær?:)

Kommentér på:
Heste massør

Annonce