{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Kender i det? {{forumTopicSubject}}

Fik lige den sygeste griner på her forleden smiley
Hestene er jo begyndt at komme ind, og Felix er ved at vænne sig til at være i boks..
(Felix er min 340kg's fede shetterblanding)
Så kommer jeg derud, og kigger ned ad staldgangen, for lige at tjekke at alle hestene har det godt.. Kigger lidt underligt på Felix's boks, da hans låge står åben.. Hmm ..
Går ned til boksen og ser at han nok har brugt hele aftenen på at klø sin tykke numse på bokslågen.. Så den er flækket på midten.. Hmm..
Nå, hvor filan er den lille bandit, tror i?
Han står da ovre i foderrummet og kaster rundt med fodertønder, for at få noget foder ud.. Dumme pony!.. Så opdager han mig, og ser at jeg har et træktorv, og dududududu er hans små ben på vej væk fra mig, så jeg griber en håndfuld kattemad, smider i en spand og rasle rasle ralse! BREEMS siger hans små fede ben, og så må han ligesom lave en 3-punktsvending for han syntes ikke lige at han kunne vende sig normalt -.-'
Kommer forsigtigt hen til spanden, kigger mistroisk på mig, og bukker sig ned og snuser i spanden, fnyser, og VUPTI, er han fanget og på vej ind i boksen igen smiley Som nu bliver holdt lukket af 2 engangspaller og en hegnspæl i spænd xD Spændende aften alligevel smiley

Kender i det? xD Har i nogle tossede historier om jeres skøre ponyer, så kom da endelig med dem smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender i det?
Kommentér på:
Kender i det?

Annonce