{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

opstaldere pris? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg skulle gerne have et par opstaldere hjem til mig, men mangler stadigvæk en pris jeg kan tillade mig at taage for det. Hvad tager i for påstaldning hos jer? Hvad er med i prisen og hvilke facilititeter har i?

Had syntes i jeg kan tage? Det er inkl:
Halm

Foder 2 gange dagligt
Folde
Ridebane
Ud- og indluk (fold hele dagen)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opstaldere pris?
  • #2   18. sep 2012 Det har jo stor betydning hvor i landet du bor... smiley
    Måske prøv at tjekke op hvad andre i området tager og måske ta noget lignende smiley

• #3   18. sep 2012 Det kommer an på hvilket foder du har valgt.

• #5   18. sep 2012 Du regner ud hvor meget foder og strå foder en stor hest spiser om måneden (en 500-600 kg hest) og det samme med en pony (300-400 kg)
    Så skal du så finde ud af hvor meget du vil have for besværet smiley
    Jeg vil mene det ligger på mellem 800 til 1500 kr alt afhængig af hvor du bor og hvor tæt på der er skov

• #6   18. sep 2012 For de faciliteter du har, plus løsdrift, plus skov 100 meter væk og så en km til ridehallen giver jeg 800 kroner om måneden...

• #7   18. sep 2012 Jeg selv giver 1250 kr. uden foder. (1550 kr inkl.) det er inkl. fodring 3 gange dagligt samt udmugning, hvor hestene er på fold døgnfol sommer og fra tidlig morgen til aften om vinteren, ridebane og 20 min skridt til skov

• #10   18. sep 2012 Har ikke opstalder.. Men har hest som er opstaldet og hvor min står er prisen sådan her:
    Opstaldning 950kr med halm.. Stalden er helt ny og bygget sidste år..
    Ridebane: gratis, anlægt for 6 måneder og med muslingeskalder..
    Foder: køber jeg selv, men staldenejeren foder til morgen..
    Udlukning: gratis, skal dog skal jeg selv lukke min hest ind om aftenen og foder den.. Skal han tage den med ind koster det 30kr pr dag..
    Hø: min hest får en mini Bale hverdag lige som en normal stor hest skal have.. Sådan en giver jeg 15kr for pr dag..
    Muger selv ud og ordner selv boks..
    Hvis man ikke har ridehus kan man ikke tage penge for ridebane.. Har redet siden jeg var 4 og har aldrig oplevet at nogle tog penge for en udendørs bane.. Har man ridehus kan man tage prisen 250- 500kr for fasilateter

• #11   18. sep 2012 Der er skov lige på den anden side af vejen hvor man kan ride en god tur og der er ridehal i nærheden, jeg bor ved kolding smiley

• #12   18. sep 2012 Det sted jeg står nu betaler jeg 700 kr - Fodring, løstdrift, mugning af løstdrift boks - hjælper dog til tider til. Halm, hø og foder. Men foderet har jeg valgt fra smiley
    Der er kun græs ridebane, hjemmelavet springmatriale og 20 min skridt til skoven.

Jeg flytter d.30 længere ind i byen, der skal jeg betale 1000 kr, for ind- og udluk, fodring (skal dog selv blande foder og stille klar) fold, Wrap, halm, boks. Ridebane og gode tur muligheder smiley

• #13   18. sep 2012 Jeg ville ikke sige mere end 1500, og det er for hest! - pony mindre..
    Jeg betaler 1900 for pony og 2200 for hest hos os, og det er i Næstved..
    Vi har:
    Godt foder, og der kommer jævnligt en ud og sørger for at de får det rigtige..
    Wrap
    Ind og ud lukning
    Store folde
    skov tæt på
    der er ridehus, dog ingen ridebane.
    der er vandspiltorv og almindelige striglepladser
    lækre store bokse
    4 x spån hver måned
    der er toilet i stalden
    opvarmet saddelrum.

• #14   18. sep 2012 Vi har løsdrift om sommeren og bokse om vinteren.
    Udendørs 20x40 meter ridebane
    Kæmpe skov der hører til gården(Skal ikke ride på vejen for at komme dertil)
    Foder
    Halm
    Hø/wrap
    Ind/udluk (Vinter)
    Ridehus 3 km. væk.

Vi tager 800 kr. mener jeg smiley
    Og der er i sønderjylland.

• #15   18. sep 2012 da jeg havde opstalder tog jeg 1400 for hest og 1100 for pony.

• #16   18. sep 2012 Linda p: som ny opstartet, bliver man nød til at gøre opmærksom på sig selv.. En af måderne er en billig men fair pris.. Skulle jeg give mere end 1200 i måneden.. Den kommer selvfølgelig også an på hvordan stalden ser ud.. Er det ikke en forholdsvis lækker ny stald ville jeg fortrække en stald hvor jeg havde hørt fra andre at det var rart at være..
    Der hvor min er opstaldet lige nu er en nyopstartet stald, hvor hyggen er lidt i top.. Det er også derfor jeg er opstaldet der.. Stemningen er rigtig god.. Vi aften hygger med sodavand og heste hygge som aldrig før.. Alle opstalderne er mere end glade for at befinde sig derude og der er ingen der er mere værd end andre, om man er rytter der starter høje stævner, om man er skovturs rytter, eller om man er ny på hesteryggen..grunden til at det er så rart er at staldejeren er med til at skabe den der hygge og ligeværdighed smiley vi har afholdt grill aftner.. Hjælper til når der skal ordnes et eller andet i stalden.. Er der en der laver dårlig karma i stalden, får han sig en konstruktiv snak med ham/ hende.. Og man bager ikke nag.. Det er virkeligt et dejligt sted at befinde sig.. Og satte han prisen op ville jeg alligevel blive for ikke at skulle høre på tøser der ikke taler pænt om hinanden.. Men fodfæste i market først er vigtigt for ikke at skulle dreje nøglen om

• #17   18. sep 2012 Der hvor min står tager de 1200kr for hest og 1000 kr for pony.
    Og der er:
    Ridebane
    Ridehus
    springbane
    ind/udlukning
    2 gange foder om dagen
    store græsfolde
    wrap
    1 pose spåner om ugen
    Der er opvarmet sadelrum med et skab til hver
    strigle pladser
    smiley

• #18   18. sep 2012 Vil sige omkring 1200 kr.. og ikke mere da der ikke er ridehus..

Jeg kan få opstaldet på ridecenter med fuldpas, inkl. foder, hø og halm.. Ind og udlukning.. to 20x60 haller, to udendørsbaner, springbane og skov lige bag foldene..
    Det koster 1800 kr om måneden for hest og 1500 for pony..

• #19   18. sep 2012 jeg vil foreslå dig at du tager rundt og ser nogle af de andre steder i nærheden af dig og så lander på en gennemsnits pris.. priserne er meget forskellige alt efter hvor man bor og hvordan forholdene er..
    her i det nordjyske svinger priserne fra 1200-1700 for pony og fra 1500-2000 for hest.. på rideskolerne oftes væsentligt dyrere

• #20   18. sep 2012 Med det du nævner tager jeg 800 kr .( vennepris)
    Husk at iregne lys,vand og fjernelse af mødding. Og hvis der evt. skal repareres hegn.Og hentning af foder .

• #21   18. sep 2012 som en af de andre skriver, så regn først på alle dine faste udgifter, som foder, hø/wrap, strøelses forbrug, dertil strøm og vand. sæt evt prisen efter hvor stor pony eller hest der skal være der, for forbruget er jo forskelligt efter størrelsen.
    derefter lægger du oveni det du synes det skal koste at få pasning med, fx 25 kr om dagen pr boks eller hvad du synes er rimeligt.

• #22   18. sep 2012 Det er helt vildt så billigt det er i Jylland...Her i Nordsjælland koster en tom boks min. 1000,- uden faciliteter og min.. 2700,- for fuldpas med ridehus. Uden ridehus men med baner og fuldpas min. 2200,- og så skal man selv muge de fleste steder...

• #23   18. sep 2012 Jeg giver 1500 kr og der er alt inkluderet boks.halm,wrap,hø,ind/udlukning,fodder og de får mad 2 gange om dagen sommer og vinter 3 gange om dage,vi har ridebane udendørs og vi har ridehal og egen skov,det eneste jeg selv sørger for er og holde boksen ren og jeg har opstaldning på lykkebjergård ved rudsvedby et fantastis sted:)

• #24   18. sep 2012 syntes du kan tage mellem 1000 kr og 1500 kr.

Kommentér på:
opstaldere pris?

Annonce