649 visninger
|
Oprettet:
den første pony {{forumTopicSubject}}
hej jeg står og regner med snart at skulle have min FØRSTE pony! og det er jeg selvfølgelig suuuper glad for ,men er så bange for at jeg pludselig står og ikke ved hvor meget mad den skal have eller noget!
skal stå på et super godt sted med meget hjælpsomme mennesker som jeg håber vil guide mig hvis jeg skulle støde på problemer:-)
havde i det også sådan da i skulle have jeres første pony?
mar 2007
Følger: 135 Følgere: 124 Heste: 1 Emner: 126 Svar: 2.966
Men det er et større ansvar end man tror.
Jeg har selv skulle arbejde for, at kunne have ham, derudover har jeg selv skulle betale ham, og alt hvad dertil hører. Det er hårdt, at skulle gå i skole, arbejde, og så have tid til hesten, men finder man den rette rytme, er det også bare et tegn på, at det er det rigtige valg man har taget.
Foder skal du nok ikke være så bekymret for, bare den får sine vitaminer og et godt grov foder, så klare de fleste sig
feb 2010
Følger: 57 Følgere: 52 Heste: 2 Emner: 29 Svar: 128
dec 2009
Følger: 22 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 36 Svar: 216
Josefine&merlin: jeg kommer også til at arbejde for at kunne betale den:-)
karoline og kjærulff: det har jeg også tænk mig
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
Men hvis du støder på problemer, eller har spørgsmål, kan du med sikkerhed altid spørge der hvor hesten skal stå, eller måske endda aftale med den ''mest heste kyndige'' i stalden, at du kan komme til hende/ham hvis du er i tvivl om noget - ved af erfaring at de fleste hestekyndige elsker at rådgive, og give videre af deres erfaringer.
Men held og lykke med den nye pony
jan 2012
Følger: 67 Følgere: 60 Heste: 3 Svar: 140
Jeg var meget bange for ikke at gøre tingene godt nok, og det er jeg stadig! men jeg har en super dygtig underviser der guider mig igennm tingene
Og som Josefine siger så er det et større ansvar end man tror, men jeg er vild med det!
dec 2009
til jer andre tak for lykønskninger
aug 2011
Følger: 77 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 133 Svar: 360
dec 2009
den første pony