{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

den første pony {{forumTopicSubject}}

hej jeg står og regner med snart at skulle have min FØRSTE pony! og det er jeg selvfølgelig suuuper glad for ,men er så bange for at jeg pludselig står og ikke ved hvor meget mad den skal have eller noget!
skal stå på et super godt sted med meget hjælpsomme mennesker som jeg håber vil guide mig hvis jeg skulle støde på problemer:-)
havde i det også sådan da i skulle have jeres første pony?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gerberit indbygnings toilet løber. Jeg ønsker udskiftning og afkalkning. 750 kr.
  • Reparation vaskemaskine 400 kr.
  • Fikse gammel skabsdør der binder 1.175 kr.
  • Montering af ny køkkenarmatur 1.200 kr.
  • Opsætning af 3 persienner 500 kr.
  • Demontering af gammel induktions kogeplade og montering af ny 998 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  den første pony
  • #2   27. sep 2012 Jeg glædede mig bare.
    Men det er et større ansvar end man tror.
    Jeg har selv skulle arbejde for, at kunne have ham, derudover har jeg selv skulle betale ham, og alt hvad dertil hører. Det er hårdt, at skulle gå i skole, arbejde, og så have tid til hesten, men finder man den rette rytme, er det også bare et tegn på, at det er det rigtige valg man har taget.

Foder skal du nok ikke være så bekymret for, bare den får sine vitaminer og et godt grov foder, så klare de fleste sig smiley

• #3   27. sep 2012 Ja hele tiden alt det der med mad og hvad hvis nu den lige pludselig blev syg smiley

• #4   27. sep 2012 hvor dejligt at høre at jeg ikke helt er på vildtspor smiley
    Josefine&merlin: jeg kommer også til at arbejde for at kunne betale den:-)
    karoline og kjærulff: det har jeg også tænk mig smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #5   27. sep 2012 når det angår foder ville jeg til hver en tid forhører mig ved en foderkonsulent. så er du sikker på at din pony er dækket ind med vitaminer/mineraler, og at den ikke mangler noget. Det er dumt bare at købe en sæk müsli, fordi man tror det er nok.

Men hvis du støder på problemer, eller har spørgsmål, kan du med sikkerhed altid spørge der hvor hesten skal stå, eller måske endda aftale med den ''mest heste kyndige'' i stalden, at du kan komme til hende/ham hvis du er i tvivl om noget - ved af erfaring at de fleste hestekyndige elsker at rådgive, og give videre af deres erfaringer.

Men held og lykke med den nye pony smiley - har du spørgsmål kan du jo altid oprette et emne her inde, eller på Heste-nettet.

• #6   27. sep 2012 Tillykke smiley
    Jeg var meget bange for ikke at gøre tingene godt nok, og det er jeg stadig! men jeg har en super dygtig underviser der guider mig igennm tingene smiley
    Og som Josefine siger så er det et større ansvar end man tror, men jeg er vild med det! smiley

• #8   27. sep 2012 S.O.L.R.T.A.C : det regner jeg også med at gøre smiley
    til jer andre tak for lykønskninger smiley

• #9   27. sep 2012 Tillykke! bare det var mig! Spørg tidligere ejer, om alt du nu kunne finde på af vigtige ting! smiley

• #10   27. sep 2012 tak smiley det gør jeg smiley

Kommentér på:
den første pony

Annonce