{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Albertslund Rideklub {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg overvejer at flytte hesten til Albertslund rideklub men vil gerne høre ris og ros fra folk som kender det

En af mine store overvejelser er om der er plads til at ride i hallerne når der er så meget undervisning?

Hvordan er stemningen og personalet?

Vil meget gerne høre fra nogle der evt har hest derude

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Albertslund Rideklub
  • #1   30. sep 2012 For nogen år siden var det vidst sådan, at flyttede man sin hest til ARK skulle man ikke regne med at kunne ride den de første par uger/måneder - fordi hestene bliver komplet gennemtævet af de andre på folden.

Kendte en pige der flyttede sin hest dertil, den stod skadet et år, de begyndte at ride og træne og få måneder senere blev den aflivet pga skader.

• #2   30. sep 2012 Ved dog intet om hvordan det forholder sig nu.

• #3   30. sep 2012 Jeg er interesseret i at høre fra folk der har hest/part der nu smiley

• #4   30. sep 2012 Jeg kender flere som står ude på ark. Er selv med derude nogle gang og hjælper til med stævner osv. Der er rigtigt hyggeligt, men man skal huske på at det er et stort sted så man ikke tro at der nok ikke bliver talt liidt om ens hest, men på en posivtiv måde.

Det med undervisningen så må man jo bare få skrevte sig på der hvor der er tid. Tror det bedste tidsprungt at komme er om formiddagen hvor der ikke er så mange.
    Det er et super fedt sted som jeg selv meget gerne ville havde stået hvis det ikke var fordi at det var så dyrt.

• #5   30. sep 2012 Jeg kommer selv fra et stort sted med 89 heste så størrelsen betyder ikke noget.

Det jeg mener med undervisning er om det er til at ride UDENFOR undervisningen? Er det kun ene undervisning er det jo let nok men er hallerne optaget af hold undervisning heletiden bliver det jo svært. Kan mest ride om eftermiddagen.

Synes også det er dyrt men det er alt jo nær København

• #6   30. sep 2012 Man kan sagtens ride i ridehuset når der er undervisning smiley
    Da jeg havde hest derude der gik han på vallakfolden og han blev altså ikke sparket eller noget, og han var en unghest smiley

Flytter selv derud igen når jeg får købt hest smiley
    Det er et super hyggeligt sted og folk er søde og rare smiley

Kommentér på:
Albertslund Rideklub

Annonce