{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

jer med ox araber {{forumTopicSubject}}

hej
hvad bruger i jeres oxer til?
og hvor længe har i haft den?
og hvem er den efter??
hvor i købt jeres?

om min
han skal efter planen bruges til distance næste år og eller masser af ture og andet.
har haft i en måned
han er efter makao ox og malava ox
han er købt ved en hestehandler i sønderjylland

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af opvaskemaskine 800 kr.
  • Fixe dør til haveskur 900 kr.
  • Klipning af ca. 35 m hæk inkl. bortkørsel 2.815 kr.
  • Rengøring af lejlighed ved flytning 1.250 kr.
  • Loftisolering 15.000 kr.
  • Udskiftning af udehane, 2 balofix og afmontering af armatur. 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jer med ox araber
  • #1   6. okt 2012 Jeg bruger ham bare som almindelig skovturshest, og træner ham en del fra jorden. Vi har stillet op til et enkelt TREC-stævne, og hvis der bliver mulighed for det igen, er det klart noget jeg vil gentage smiley
    Jeg har haft ham i 2 år.
    Hans afstamning kan jeg ikke huske, men da han er vallak (og derfor med ret stor sandsynlighed ikke formerer sig smiley ) betyder det ikke så meget.
    Han er købt privat på Midtsjælland.

• #2   6. okt 2012 hvad bruger i jeres oxer til? Lige i øjeblikket er det dressur vi prøver at bygge noget på.
    og hvor længe har i haft den? Jeg har haft helpart på Diya i snart et år, her til Januar smiley
    og hvem er den efter?? Det kan jeg så ikke lige huske...
    hvor i købt jeres? Et sted på Fyn.

• #3   6. okt 2012 Hun er ikke tilredet endu men når hun er tilredet Skal hun bruges til allround
    Har haft hende lidt over et år
    Hun er efter Medhi Star og Aziza Zarafina
    Hos avler(Azraff Arabians)

• #4   6. okt 2012 Min store datter rider ham og er dressurrytter. Hun har planer om at småspringe på ham og vi prøver og lokke hende til at prøve distance af da han skulle være velegnet til det smiley Men pt. kæmper vi med at få noget grundridning på plads da den ikke er der helt for ham mere...

Vi købte ham 12. marts 2011.

Kan ikke huske hans afstamning helt, men hans far hedder Fabian og er oprettet herinde smiley

Han er købt hos avleren oppe ved Thisted, Holmegårds Arabians.

• #6   6. okt 2012 Til det hele smiley Spring, dressur, tur, lidt af hvert smiley
    Siden han blev født smiley
    Hans far er Tam Tam og hans mor er Dishna
    Selvavlet smiley

• #7   6. okt 2012 lucca
    lidt pudsigt står jeg på stald med en halv søster til din os efter aziza zarafina

• #8   7. okt 2012 Hedder den Zahra? smiley

• #9   7. okt 2012 jeps det er zahrah malko står på gård med der står de to også to som er avlet på karmdal

• #10   7. okt 2012 hvad bruger i jeres oxer til? skovtur og lidt hyggewestern, men har også redet dressur og spring.
    og hvor længe har i haft den?snart 3½ år
    og hvem er den efter?? Indi-Ya of Tas og Maintaine
    hvor i købt jeres? Midtgaard Arabians

• #12   7. okt 2012 Jeg bruger Zambrano til lidt af hvert, mest træner jeg bare efter at få en stabil og glad hest ud af ham, så en masse groundwork og afslappet ridning.

Jeg har haft helpart på Zambrano i liige over et år. Hans ejer har haft ham i 7 år.

Jeg kan ikke huske hans stamtavle, men han har den, og ejer har fortalt mig, at han har et par gode væddeløbbere i blandt.

Jeg ved ikke hvor han er købt, men i hvert fald købt som aflagt væddeløbshest da han var 4. Jeg ved at han har været i træning i Polen, men han er vist avlet i DK.

• #14   7. okt 2012 Jeg har redet ox arabere siden jeg var 10, hvor jeg fik halvpart på 2 skønne heste. Dem red jeg på i 2 år, inden jeg fik min egen pony hoppe, Senia. Hun er efter Sereal og moren er Triette. Hende har jeg haft i snart 6 år. Hun bliver primært brug til dressur, hvor hun gør det rigtig godt. Vi rider i skoven, springer, rider i cordeo og laver jordarbejde ved siden af. Så hun kan lidt af det hele. Købte hende af en pige i Randers.
    For 1 år siden, købte jeg endnu en ox'er. Min hingst, Shaklan Ibn Saskatoon. Han er efter Saskatoon og han mor er Rimeh. Han bliver også brugt til dressur, til trods for at han er springhest. Jeg vil bare have dressuren helt på plads, inden vi begiver og videre ud i springningen. Dog springer vi 1 -2 gange om ugen. Ham købte jeg af Juliette Richelieu.

Kommentér på:
jer med ox araber

Annonce