{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.996 visninger | Oprettet:

Højgaard hestehospital erfaring m. Martin Hjort? {{forumTopicSubject}}

Hej

Er der nogen af jer der har haft Martin Hjort, til at undersøge jeres heste for skader?

Hvis, var I tilfredse med hans arbejde?
Og fandt han frem til problemet?
samt en evt. behandling?

Har altid haft brugt den samme søde dyrlæge derovere fra, men er desværre tit hun ikke rigtigt kommer frem til hvad der egentligt er galt.

Så nu vil jeg rigtig gerne have en dyrlæge der er virkelig grundig, og erfaren.

Min hest taber/knækker sammen i højre bagben, samt har svært ved at komme af med pærene/ tisse når jeg rider ham, har stået på over et år, og har snart prøvet alt + specialsyet sadel : (

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Højgaard hestehospital erfaring m. Martin Hjort?
  • #1   7. okt 2012 Min veninde har haft sin der over , det var nu ikke nogen at råbe hurra for , de fandt ikke frem til den egentlige årsag . Så derefter fik hun Mogens Højholt fra sotrup dyrehospital til at undersøge den og det blev til en helt anden diganose der blev stillet, så nu går det fremad i den rigtige retning..

• #2   7. okt 2012 Vi har altid brugt Terkel eller Jonas, når det har været noget knogle-noget.. Og Rikke..

• #3   7. okt 2012 Ikke for at skræmme dig, men har du nogensinde hørt om sygdommen Hammelschwanz?
    Vi har aldrig haft noget at udsætte, når vi har brugt Højgård. Fuld tilfredshed der.

• #4   7. okt 2012 Mange tak for jeres erfaringer : )
    Grunden til jeg spørg til Martin hjort, er fordi jeg har en tid hos ham tirsdag, men overvejer at ændre den til en anden dyrlæge ved Højgaard, da han nogle gange virker lidt "hurtig" når han har undersøgt min venindes hest, men ved ikke om andre har oplevet godt/skidt med ham?

Sorte perler hvem synes du er bedst af de to du nævner?

• #5   7. okt 2012 Tina googlede det lige, tror ikke det er det heldigvis for lyder rigtigt grimt.

• #6   7. okt 2012 Sidste år var jeg i praktik på Højgaard hestehospial. Og fulgte jo sådan set alle dyrlægerne rundt hele dagen. Mange spændende sager osv. Men jeg var faktisk ret imponeret af Martin. synes virkelig han gjorde det godt med hans kunder, og de kunder jeg så/snakkede med, var meget tilfredse med hans arbejde. smiley

• #7   7. okt 2012 jeg har lige brugt martin, og har været meget tilfreds,og vil ogå vælge ham igen hvis jeg får brug for det.. min veninde brugte ham ogå på hendes hest og det gik også rigtigt godt. jeg brugte terkel for to år siden og var også tilfreds der, smiley

• #8   7. okt 2012 Martin er dygtig. Jeg brugte ham sidst på Højgård og han valgte og beholde min hest derovre I tre dage netop for at komme til bunds i sagen. Han fandt ud af hvorfor min hest haltede, men der kunne dog ikke høres så meget ved det, der skulle kiropraktor til ( det en anden og lang historie )
    Jeg synes han er dygtig og besvare alle ens spørgsmål. Meget 'Børne venlig' til en som mig der har hest første gang smiley

• #9   7. okt 2012 Det glæder mig, at høre om gode erfaringer, og at han har undersøgt jeres heste til bunds, er lige det jeg søger ved en dyrlæge : )

Flere erfaringer er velkommende : )

• #11   24. okt 2016 De fandt ikke problemet desværre ??
    Har haft bøvlet rigtigt meget med det de følgende år.
    Har haft et hav af forskellige folk til at kigge på ham, Tove due hjalp men det holdt ikke ret længe af gangen.
    Har skiftet til Contact bomløs , efter at have haft mange forskellige sadler, der alle var tilpasset af sadelfitter Charlotte Knigge .
    Den bomløse Contact sadel ser ud til at være god til ham , samt tilskud af Strong joint .
    Han går meget bedre nu, men har også taget mange år og mange sadler ??

Kommentér på:
Højgaard hestehospital erfaring m. Martin Hjort?

Annonce