{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vandkopper - hvor højt oppe?
  • #1   17. okt 2012 Det kommer lidt an på hvor stor hestene er.

Vores sidder cirka en meter oppe og vi havde nogle heste på cirka 160-65 stykker smiley

• #2   17. okt 2012 Vi får lavet en stald med 4 store bokse, men det er lidt svært at sige hvor store... Vi vil gerne både have ponyer og heste, så det skal helst være sådan at alle kan bruge den, hvis det er muligt. smiley

• #3   17. okt 2012 Altså mine to bokse står lige op ad hinanden, da det er gamle kreaturbokse, og derfor deler hestene vandkop, og den sidder næsten helt nede ved gulvet, og det er simpelthen nået være bøvl smiley Den er hele tiden fyldt med halm og alt mulig skidt - men nå, jeg har ikke andre muligheder.

• #4   17. okt 2012 Krybbe og vandkop
    Krybbens øverste kant børe være ca. 10 cm. under mulens underkant, når hesten står i hvilestilling, dvs. ca. udfor hestens bovspids. Det betyder ca. 0,55 x mankehøjde. Den fysiologiske korrekte højde fra gulv til krybbens bund er 40-60 cm. Der bør tages hensyn til madrassen, derfor 70-100 cm fra gulvet til krybbens bund.

I løsdriftsstalde bør der minimum være én krybbe pr. hest. Hvert dyr bør have 30-40 cm. krybbe. Anvendes der kombineret grovfoder/kraftfoderkrybbe (foderbord), bør hver hest have 60-80 cm krybbeplads.

Vanding (vandkopper) anbringes i samme højde eller lidt højere end krybben og ikke for tæt på denne.
    Vandkopper bør give 8-10 l/vand/min.

• #5   17. okt 2012 Kopiret fra landbrugsinfo.dk

• #6   17. okt 2012 Tror vores er på højde med navlen, jeg er 180.

Kommentér på:
vandkopper - hvor højt oppe?

Annonce