{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

Godaften xD {{forumTopicSubject}}

Ja.. jeg synes jeg har deltaget i så mange.. fjendtlige indlæg osv. her på det seneste så jeg synes jeg ville oprette et hygge-indlæg smiley

Hvad har I lavet med hesten i dag? Eller.. Sidst I nu lavede noget med den smiley
- Min er desværre låst i skuldre og lænd, så der bliver lige smidt 2.000 kroner ud til en fysioterapeut. Hun har gået som foldbums i 2 måneder, pyha.. Vi trænger begge to til at komme til at lave noget igen! smiley Hvad man ikke gør for de elskede dyr smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godaften xD
  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917
    #3   18. okt 2012 Har skridtet en tur i skoven på 1 time og 50 minutter. (:

• #4   18. okt 2012 Har fået den første og bedste undervisning på min nye hest idag!.
    Fik så meget ros!. Har også lært at bruge mit lem mere, da jeg har en dårlig vane med at læne mig for meget frem med overkroppen. Og det gik bare SÅ godt!.
    Junior var bare så fantastisk og selv søgte ned og vi lavede en masse øvelser.

Har sådan en FANTASTISK følelse i kroppen!.
    I morgen skal vi øve schenkelvigninger og versader, glæder mig ;D

• #5   18. okt 2012 Jeg har fået dressurundervisning idag på min hest! smiley Det gik rigtig godt synes jeg, og det er så rart at få noget undervisning efter 6 uger tror jeg det er, uden underviser! smiley

• #6   18. okt 2012 Jeg longerede og lavede lidt jordtræning.. og det kommer der snart en 6½ minutter lang video af.. Yay xD

• #7   18. okt 2012 Ingen hest til mig idag, er syg. smiley
    Det er godt jeg har en sød mor, der vil muge ud i hans boks for mig!

• #9   18. okt 2012
    Ingen hest til mig idag og ind til søndag - er på Rømø med svigerfamilien smiley
    Også skal jeg i praktik i de næste to uger, dvs. fri kl. halv seks også skal jeg bagefter med en bus ud til hest og hjem derefter... Bliver hårdt!

• #10   18. okt 2012 Ingen hest, er på miniferie smiley men, på søndag skal jeg i gang med genoptræning af valle, jeg glæder mig som et lille barn, til at skulle op på han igen smiley ..

• #11   18. okt 2012 Min står også stille efter låst skulder og en kioprakter behandling men så træner jeg med ting som fx at han skal kunne have en bade ring på hovedet uden at blive bange smiley

• #12   18. okt 2012 Jeg har været ude og lave minimalt med longearbejde med Farao og så gik vi en lille tur.
    Jeg havde glemt hvor hurtigt han går smiley

• #13   18. okt 2012 Startede med at ride dressur, men da jeg pludselig var alene ovre i hallen og min mor var med satte vi da lige et spring op smiley det skal lige siges at jeg er 200% dressurrytter og min pony er lige så meget dressurpony, ingen af os har nogensinde lært at springe ordentligt! Med det mener jeg selvfølgelig at jeg ikke er så god til det med afstande og ingen af os har meget erfaring med at springe, og at min pony tror at springet vil spise den de første 5 gange vi rider imod det xD men efter et par gange trækker den utrolig meget hen mod det og springer det med ørerne fremme (dumme dyr) hahahahahaha smiley sidst vi sprang var for 14 måneder siden, så det var lige hyggeligt afveksling smiley

• #14   19. okt 2012 Red en lang tur i skoven, så hesten kunne få lov til at lege i søen inden det bliver for koldt smiley
    Det nød han meget og plaskede løs med forbenene i vandet (hvilket fiskerne der stod på bådebroen 7 meter fra ham nød en hel del mindre smiley )

Kommentér på:
Godaften xD

Annonce