Har du brugt Winnie Stubkjær? {{forumTopicSubject}}
Har du brugt Winnie Stubkjær?
Videnskaben har nu bevist det, som Winnie har sagt og erfaret siden hun startede sit professionelle arbejde i 1998: dyr har bevidsthed og følelser på lige fod med vi mennesker. Siden 1998 har Winnie set talrige beviser for dyr kan kommunikere, og om ALT. Dyrs bevidsthed er stor og det er brugbart for all at lytte til dyr og hvad dyr har at berette. Winnie formidler viden fra dyr, til mennesker, og nu ønsker videnskaben at vide mere om hvad dyr rent faktisk kan berette om til Winnie. For en ting er dyr har bevidsthed og følelser, men hvor bredt kommunikerer de, og er det brugbart for dyr og mennesker, det som dyr kommunikerer om?
Jeg er blevet gjort opmærksom på at Winnie har indgået et samarbejde med nogle dygtige videnskabsfolk, og det vil hjælpe hende og dyr verden over, at hun kan opstille talrige beviser for at telepati er virkeligt, og brugbart, og beviser for hvad dyr kommunikerer om, men for at hun kan indsamle mest mulig, brugbar data, har hun behov for hjælp fra alle hendes kunder der har brugt hende gennem årene....
Jeg ved hun forespørger offentligthedens hjælp, så jeg håber denne tekst kan medvirke til hun får hjælpen, og dermed dyr og mennesker verden over ligeledes.
Hvis man sender hende en mail på winnhealing@yahoo.dk med overskriften "Videnskab og Konkurrence" så modtager man et spørgeskema der skal udfyldes og så deltager man automatisk i lodtrækningen om en gang gratis fjern healing... Til enten et dyr eller et menneske. Svarene bruges i offentligt regi, men deltagerne kan være anonyme, såfremt de skriver i mailen at de ønsker anonymitet. Det er dog en faktor som er værd at overveje, idet at "en person med navn" virker mere kraftfuldt" end en anonym.
Jeg har selvfølgelig selv deltaget, da jeg har haft stor succes med hendes hjælp til min, nu afdøde, fuldblod, og hvis dette samarbejde kan hjælpe videnskaben et skridt tættere på at bevise telepati virker, og dermed få flere mennesker verden over til at kunne søge den type hjælp til deres dyr eller dem selv, vil det da være dejligt!
Hvis man ikke har brugt Winnie og er blevet nysgerrig omkring hende eller telepati/healing efter dette, kan der på hendes hjemmeside www.winn-healing.dk læses meget mere. Der er på den side også dyrlægers udtalelser om Winnie's arbejde, og der er artikler mv. Under "nyheder" findes oplysninger om hendes næste foredrag, hvor og hvornår dette foregår.
På forhånd tak for jeres hjælp og fortsat god dag
De bedste hilsner Jeanette.
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 690 Svar: 2.972
Hvorfor er de altid så langsomme.
De har en helt 4-kantet måde at stille tingene op på, og jeg kan godt forstå, videnskaben faktisk tit overser det åbenlyse - for alle andre.
sep 2007
Følger: 181 Følgere: 203 Heste: 7 Emner: 68 Svar: 6.065
sep 2007
okt 2010
Følger: 46 Følgere: 43 Heste: 1 Emner: 20 Svar: 271
sep 2007
Har du brugt Winnie Stubkjær?