{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.690 visninger | Oprettet:

Tekna junior springsadel {{forumTopicSubject}}

http://www.jo-po.dk/shop/springsadel-tekna-junior-5148p.html

Er der nogen af jer som kender denne sadel og mærke?
Vil gerne høre om erfaringer og mærkekendskab.

Vi overvejer og købe den til Caddie, selvfølgelig i pink, men 4000 er mange penge hvis det ikke er et godt mærke.

Pt. rider Tasha i en stofspringsadel, og hun kan slet ikke sidde fast i den når hun springer og flyver ud af sadlen, så tænker en læder/kunstlæder sadel er bedre end stof, og den her virker rimelig god, men ved det ikke smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af ny bordplade med vask 700 kr.
  • Fejlmelding på Grundfos ALPHA 2 25-60 180. 1.550 kr.
  • Mangler vandtilførsel til opvaskemaskinen 1.850 kr.
  • Udskift at blandingsbatteri i badeværelset 2.000 kr.
  • Rengøring af huset 2.000 kr.
  • tildækning af rør under køkkenvask og dæække hul i loft 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tekna junior springsadel
  • #2   20. okt 2012 Altså der står ingen steder i reglementet om farven på sadlen i spring, så den må gerne bruges til stævner smiley

Men tak for svaret. Som sagt kender jeg ikke det her mærke. Og ja hun har ingen erfaring inden for spring, er først lige startet, men den stofsadel vi har passer bare ikke rigtigt hverken til barn eller pony.
    Vi skal kun have en 14" sadel for ellers bliver den for stor til både Tasha men bestemt også til Caddie, hun er jo kun en 3'er pony smiley

Men det du siger er at Tekna generelt ikke er et godt mærke eller? For vil gerne ofre lidt mere hvis det er ordentlig kvalitet smiley

• #3   20. okt 2012 Jeg har en Tekna springsadel som Jeg er rigtig glad for, læderet er super lækker og nem at holde ren og i mit tilfælde ligger den godt på hesten smiley Så selve mærket Tekna fejler ikke noget smiley

• #5   20. okt 2012 Sinita - den forhandler jeg har set sadlen hos kommer også ud og tilpasser den til vores pony. De vil skifte kopjern og sådan og fortalte også de vil komme på kontrolbesøg og evt. skifte igen for en lavt beløb hvis der skulle komme problemer.

Du kender ikke den her type så?
    For mig og min datter er virkelig forelskede i den farve, og pink er super flot på Caddies sorte pels smiley

• #6   20. okt 2012 stald Landlyst - ok altså hvis vi så valgte den i sort i stedet, så kunne det bedre fungere? For ville også være ked af at den blev grim efter kun nogle måneders ridt...
    Hmm måske man kan få noget farvegaranti fra butikken smiley

• #8   20. okt 2012 Det med at kende typen her var til Sinita smiley

• #11   20. okt 2012 Kender desværre ikke den der nej, men hvis de kommer ud og tilpasser og det hele så syntes Jeg da det er det i skal gøre hvis i er 100% sikker på det er den i vil ha smiley som sagt er Jeg ihvertfald rigtig glad for min smiley

• #12   20. okt 2012 Sinita - tak smiley er ikke helt 100 pga det som Stald Landlyst siger om farven, men synes den er sej.

Stald Landlyst - vi har en wintec 500 kombi til Fareed, så den kender jeg godt, men vidste ikke man kunne få den som 14" smiley

• #13   17. mar 2013 Jeg har denne sadel i 14", dog i sort. Jeg, ponyen og rytteren er meget glad for denne sadel, den er bare så god smiley

Kommentér på:
Tekna junior springsadel

Annonce