{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brun til stævne??
  • #1   22. okt 2012 Der er bestemt ingen regler!! smiley
    Du må helt selv bestemme hvad du rider med ( selvfølgelig skal farverne være godkendt af DRF ) smiley


  • #2   22. okt 2012 det jo det jeg vil have svar på? om jeg må ride med brun sadle og hovedtøj og martingal også sort hjelm og sort jakke og sort støvler?????? smiley

  • #3   22. okt 2012 ja da, sadel og hovedtøj må gerne være brunt selvom du rider i sort. Det er bare hjelmen der SKAL være sort eller SKAL passe sammen med jakken (altså, hvis du har brun jakke kan du vælge om du vil ride med sort eller brun hjelm). Sådan har jeg ihvertfald forstået reglementet for dressur smiley Og du må self. ikke benytte hjælpetøjler til dressur smiley

  • #4   22. okt 2012 men det mest spring jeg mangler regler for smiley men tusind tak der blev jeg da lidt kloger! smiley

  • #5   22. okt 2012 tror det er det samme i spring smiley

  • #6   22. okt 2012 <b>I spring</b> er der ingen regler med hensyn til farvesammensætning..

    Så du må komme med sølv støvler, grøn jakke og blå hjelm hvis det er det du vil...


  • #7   22. okt 2012 Springreglementet:
    Beklædningsgenstande på rytterens overdel Militæruniform tilladt, uanfægtet af nedenstående krav.
    Plastron/slips: Obligatorisk når der bæres skjorte. Skal være lyst.
    Skjorte/rideskjorte/bluse med høj hals: Obligatorisk. Synlige dele skal være lyse.
    E- og D-stævner og E- og D-klasser: Valgfrit.
    Ridejakke: Obligatorisk. Skal være i figursyet facon med knapper fortil samt slids/slidser bagtil eller i siden og være fremstillet i vævet tekstil. Jakker som slutter ved taljen, regnes ikke som ridejakke. Farve: Ingen begrænsninger.
    E-, D- og C-stævner og E-, D- og C-klasser: Mørk, ensfarvet trøje eller klubtrøje tilladt i stedet for ridejakke med skjorte.
    Handsker: Tilladt. Ingen farvemæssige begrænsninger.
    325.4. Beklædningsgenstande på rytterens underdel Militæruniform tilladt, uanfægtet af nedenstående krav.
    Ridebukser: Obligatorisk: Hvide eller off-white, dog må skindet være farvet. E- og D-stævner og E- og D-klasser: Stævnearrangøren kan tillade andre farver.
    Ridestøvler: Obligatorisk: Støvlen skal være med glat/let rillet sål og hæl. Støvlen skal være ensfarvet: Alle farver tilladt. Diskrete og sikkerhedsmæssigt forsvarlige snører og lynlåse af samme farve som støvlen er tilladt. Kontraststriber og -kraver tilladt. Beslag til matchende stigbøjle tilladt. Denne skal kunne udløses ved fald. Støvlen kan have følgende udformninger:
    - Lang glat støvle i ét stykke.
    - Kort glat støvle med tilhørende løst, glat skæfte. - Kort glat støvle med tilhørende leggins.


  • #8   22. okt 2012 må jeg så os godt ride med sorte tretorn? smiley OG TAK!!!!!!!!!!!!!

  • #9   22. okt 2012 Du må ride med brun sadel og trense, uanset hvilken jakke du har på..
    Du må ride med brun jakke og hjelm og enten sorte eller brune støvler.
    Reglerne står på drf hjemmeside..


  • #10   22. okt 2012 Jeg ville tjekke reglerne når der er tale om tretorn støvler. Der har ihvertfald været tale om at de ikke kunne godkendes.

  • #11   22. okt 2012 Laura: Som der står: Støvlen skal være med glat/let rillet sål og hæl. Støvlen skal være ensfarvet: Alle farver tilladt. Diskrete og sikkerhedsmæssigt forsvarlige snører og lynlåse af samme farve som støvlen er tilladt. <b>Kontraststriber og -kraver tilladt.</b>

    Men kan godt huske der var noget om dem, men kender mange der starte med dem, ,og ser dem også på ryttere til landsstævner..


Kommentér på:
Brun til stævne??

Annonce