{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Har mistet gnisten {{forumTopicSubject}}



Det er ikke min hest, men min part men har hende som min egen,men er bange for at miste hende, da jeg elsker hende utroligt meget, og har har store planer for os, og vi passer så perfekt sammen.

syns at jeg har mistet gnisten til ridning her på det sidste... Ved ikke om det er pga. vejret og om vi er kørt surt i det...

Kæmper med en depression jeg fik for 1 år siden, som jeg stadig er igang med at komme mig over, og nogen gange for jeg en nedtur, hvor jeg ikke har lyst til noget og bare ligge i sengen hele dagen...



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har mistet gnisten
  • #2   6. nov 2012 Hvorfor så ikke lige tage en par dage fri fra hesten, og få samlet tankerne. Og tænk over om du virkelig har mistet lysten eller om det bare er en lille pause du har brug for. Håber det bedste for dig omkring din depression! smiley

  • #3   6. nov 2012 Jeg blev egenlig også rigtig træt af ridningen da jeg havde part på min gamle part Nando, og jeg var bare SÅ træt.. -.-'
    Jeg skubbede simpelthen tanken til side og nu står jeg her med egen hest.. smiley Tag nogle dage fri og ellers se på ALLE de positive ting !


  • #4   6. nov 2012
    Hvis det er vejret der gør det, så er det bare med at komme afsted alligevel :o).
    De fleste får det lidt surt med tingene når vinter, regn og blæst kommer især hvis der ikke er ridehus og ingen lys på ridebanen. Det er med at sparke sig selv afsted alligevel.

    Og måske sætte forventningerne er andet sted. Ikke sætte dem højt oppe blive ked af de ting man ikke når fordi man kun har ridebane der er oversvømmet.


  • #5   6. nov 2012 Jeg har også depression, så når jeg ikke magter noget som helst, tager jeg bare ud og hygger med min pony smiley

  • #6   6. nov 2012 Vejret spiller helt sikkert en stor fakta, derfor må du rejse dig og kæmpe imod... Tag dig selv i nakken og sig til dig selv "jeg er bedre end det her"...

    Jeg har selv døjet med depression siden Januar 2011 og det er uden tvivl hestene som har hjulpet mig og hvis du giver slip på det så tror jeg du ryger længere ned...



  • #7   6. nov 2012 Måske skulle du tage en ridepause, og kun hygge dig med den. Når du så har lyst til at ride igen, gør du det. smiley

  • #9   6. nov 2012 Har snakket med lægen og vi er igang med at finde ud om jeg ved at få tilbage fald, eller om det bare er fordi jeg sover dårligt om natten.

    Ved at hun er den rette,da vi er et når vi rider og springer, og stoler på hende 100%.
    Har det bare svært med at overskue tingene,da jeg også har ADD


  • #11   6. nov 2012 ADD er den stille form at ADHD, man er ikke hyperaktiv, men ens tanker kører i hoved hele tiden også når man sover, og har svært ved at koncetrere sig, og kan ikke overskue så mange ting på en gang, få så er det lukker jeg ned. Ved bare med mig selv at vis jeg ikke har lyst,så skal jeg ikke tvinge mig til det, for så bliver mit humør bare endnu dårligere, også fordi jeg har en kort lunte.

Kommentér på:
Har mistet gnisten

Annonce