{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Baby jagt ølstykke {{forumTopicSubject}}

Sidder lidt og overvejer om jeg skal træne hesten op til baby jagt,men ved ikke om jeg tør eller om hesten kan lig at ride i en stor flok.

Har tidligere startet den men på pony for mange år siden, hvor jeg havde en fed tur,men den lidt dårlig gruppe.

Så vil hører om der er nogen som har redet i heste gruppen, og hvad de syns??

Hesten har sprunget terræn forhindringer med stor overskud,men alene.

Kommentarer på:  Baby jagt ølstykke
  • #1   12. nov 2012 Din hest vil nok reagere som den ville i dens natur, altså bare følge med flokken.
    Synes ikke du skal tage til baby jagt det giver et rigtig dårligt indtryk af hvad jagter er for noget. Tag hellere til en af forårsjagterne. De er også meget nemme og ha af gøre med. smiley

• #2   12. nov 2012 :0) skal selv træne Pipaluk op til babyjagten i ølstykke.....har aldrig selv startet jagt med hende.....men har aftalt med CIR at vi rider bagerst i feltet da hun er med på sin unghest......du skal være velkommen til at ride sammen med os...:0) er selv lidt spændt om jeg kan styre/holde Pipaluk..hun tænder når der er spring i nærheden........Har deltaget på en babyjagt for mange år siden på en unghest (5 år) og syntes at det var o.k,,da der her bliver taget hensyn til at der er begynder heste + ryttere med..som måske ikke lige springer hvert spring.....:0)....

• #3   18. mar 2013 Jeg deltager også i det sidste felt:) som dig lizzi. :D. Jeg skal også ride min første jagt på en 17 årig vallak som ikke har redet i grupper før eller jagt. Så jeg regner med han bare følger med.

• #4   18. mar 2013 Undskyld det ikke samme felt...:)

Kommentér på:
Baby jagt ølstykke

x