{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Urte müslier til havre, hva slags {{forumTopicSubject}}

Hej hg'er.

jeg ville spørge, om der er nogle af jer der bruger ürte foder (der blandes med havre) til jeres heste.

hvis i gør, hva bruger i og hva pris?

har selv haft brugt

curacubella (staves) 182kr

Besterly Herbic 145kr - 15kg.

kan i komme i tanke om andre evt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Urte müslier til havre, hva slags
  • #1   12. nov 2012 kigger lige med

  • #2   12. nov 2012 ja har også haft den men sys den er meget dyr i forhold til indhold..

  • #3   14. nov 2012 Vi har med succes gennem flere år brugt Horselux Plus sammen med havre, vores heste er meget glade for det.

    Vi har en enkelt af vores avlehopper der ikke kan tåle korn og hun fodres udelukkende med Horselux Plus og hø, suppleres her i slutningen af drægtigheden med grøntpiller og majsflager

    Prisen er p.t. 125.- for 15 kg.


  • #4   14. nov 2012 jeg har haft fodrer med de andre horselux men ingen a mine kan holde huld på det.. de får dog fiberiller fra orselux som eg er meget meget tilfreds med men har heller ikk haft fodret det med havre

  • #5   14. nov 2012 Horselux Plus er udviklet og sælges som et tilskudsfoder der kan udfodres som eneste krybbefoder, jeg vil mene at det afhænger af hvor meget grovfoder der gives...

    Den vi har der kun får HLP er en "voksen" SWB hoppe 163 cm og 19 år gammel, hun har forventet foling først i januar. Hun får normalt 1540 g. HLP og omkring 10 kg. 1 kl. hø, hendes foder skal opreguleres med 200 g. grøntpiller og,200 g. HL majsflager her de sidste 3 mdr af drægtigheden.

    Vi har også prøvet et par af fuldfoder produkterne fra Horselux men helt ærligt så vil vi altså ikke betale så meget for ganske alm. kornprodukter, vi kan sagtens overkomme at blande lidt havre i til de 8-9 heste vi har.


  • #6   14. nov 2012 he he ja vi brugte den anden men selvom de fik 1,500 pr dag + roe/grøniller 1kl hø og wrap, men alle tabte sig og de fik taget blodprøver og Ingen manglede noget, og havde ikk orm, men prøvede selvf ikk med havre..

Kommentér på:
Urte müslier til havre, hva slags

Annonce