{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reparation af dækken
  • #1   18. nov 2012 Kender ikke til det område, men hør evt en læderhandel smiley de har maskiner der kan klare det smiley

• #2   19. nov 2012 hej. det bliver nok svært at finde en. jeg vil tænke mig til du skal finde en som rep dækner i området.
    man kan nogen gange finde det i rideudstyrsbutikkerne.
    en butik som sælger læder vil ikke kunne hjælpe dig.. men måske en sadelmager - men jeg tvivler.
    Jeg syr selv i læder, i hånden, og har rep mit ene tæppe med nylon tråd. det er sort og det er blevet okay. man kan jo stadig se det.

men tænker om du måske kunne være heldig at en systue kan stryge noget klæbende stof indvendigt som kan holde det sammen - så du kan slippe for syning - hvis det er i selve fleecen/overfalden..

men hvor er det gået i stykker..?? har den rykket tæppet op på hoften - eller rykket kantbåndet af ell..??

• #3   19. nov 2012 Jeg har fået syet dækkenstropper på ved skomageren, så mon ikke man kan spørge sådan een. Husk endelig at dækkenet skal være nyvasket smiley

• #4   19. nov 2012 Tak for jeres svar. Jamen hun har trådt det af så lukningen foran er gået af i den ene side og så er der en indvendig flænge. Den indvendige tror jeg også kan klares med en lap eller noget. Frontluk er ikke gået i stykker, bare revet af i sygningen så skal sådan set "bare" sys på igen, men det kræver åbenbart en ret stærk maskine..

• #5   19. nov 2012 det kan sys i hånden med læderværktøj. smiley

• #6   19. nov 2012 Ja tænkte bare det blev pænere hvis det var nogle der var lidt dygtigere til at sy end mig:) Men måske det er løsningen:)

• #7   21. nov 2012 hehe.. ja, jeg hjalp gerne.. men bor i midtjylland så der er ret langt.. smiley

men der må da være nogen i området ved dig som lapper/ordner dækner som er i stykker.. smiley

Kommentér på:
Reparation af dækken

Annonce