519 visninger
|
Oprettet:
Udleje af hest(e) til fotografering {{forumTopicSubject}}
Hej.
Min veninde og jeg står og skal til Irland i praktik næste år på stutterier og søger derfor en eller flere heste nær Roskilde, som vi kan få taget billeder på, da der skal være ridebilleder på vores ansøgninger.
Vi søger nogle heste eller 1'er ponyer, som vi kan låne i et par timer time og ride lidt på, måske springe en smule, bare så vi får et par billeder.
Vi er vililge til at betale en lille sum penge
maj 2008
Følger: 183 Følgere: 400 Heste: 8 Emner: 629 Svar: 4.372
Hvor langt vil i tage?
apr 2006
Følger: 104 Følgere: 217 Heste: 4 Emner: 248 Svar: 1.471
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 8
Jamile: Ligemeget hvilken hest vi sidder på giver det da ikke noget billede af om vi kan noget eller ej? Om vi sidder på vores egen hest, eller en vildt fremmed er da fuldstændig ligemeget. Dem fra Irland der skal læse vores ansøning ved jo ikke om det er vores egen hest vi sidder på, eller en vi har lånt.
apr 2006
Følger: 104 Følgere: 217 Heste: 4 Emner: 248 Svar: 1.471
Er normalt ikke negativ over for folk men for mig virker det som om i vil "snyde" om hvor gode i er!
Jeg kan også sagtens sætte mig op på en dressur hest der går lands klasser og se ud som om jeg kan ride den i 1 time, men det er ikke ensbetydende med at jeg kan ride den der op til eller holde den på det plan?
Hvorfor ikke vise billeder af jeres egne heste som i selv har redet? Kan i ikke være stolte af det !?
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 608 Svar: 5.404
På en velredet hest, der bruger sig korrekt kan jo give et indtryk af at i er bedre end i egentligt er, samt en hest som ikke bruger ryggen og lign kan give udtryk for i er dårligere end i er.
Nu ved jeg ikke hvor i kommer fra, men lej en hest i dyrehaven eller på en rideskole
apr 2004
Følger: 76 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 96 Svar: 1.917
Er fuldt ud enige med de andre!
I virker ikke specielt oprigtige ..
Udleje af hest(e) til fotografering