{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åhh nej, ikke igen!!!!!
  • #1   30. aug 2004 tuder :´(

• #2   30. aug 2004 det er simpelthen grusomt. det var min storebror der kaldte på mig! jeg må indrømme jeg er begyndt at holde hestene indenfor! sined i fredags står de altså inde. det er så frygtiligt. og det er jo ikke kun mod heste. det er også katte. der var en kat der havde fået skudt det ene øje ud med et havlgevær. nej det er frygteligt.

• #3   30. aug 2004 tænk nogen kan være så onde mod dyr!

• #4   30. aug 2004 så det ikke lige, men er ellers fuldkommen enig med jer alle! Men der er heldigvis ved at blive gjort noget ved sagen (mere politi + dusør for hjælp!)

• #5   30. aug 2004 ja ikke? de skulle spændes fast mellem to træer og... nej det er for grusomt. det er for humant at give dem dødsstraf. de skulle i KZ-lejre og pines til døde dér.

• #7   30. aug 2004 Hvordan kan der være tvivl om at det er MISHANDLING! Aldrig har jeg dog set noget værre!!
    Man sidder her, som hesteejer jo næsten og græder over de skærkkelige billeder og kan næsten føle hvordan det måtte være at miste sit lille barn på den frygtelige og gruopvækkende måde!

Personen/ erne skulle straffes på den måde de har ladet dyrene lide! Skåret op i kønsdelene og halsen! Og skudt!!

En bøde er da slet ikke nok, da jeg ser dyre drab som den absolut værste forbrydelse!

SKREV DETTE TIL STATION 2

• #8   30. aug 2004 han skal da bare død det svin.. så kan han lærer det

• #9   30. aug 2004 jeg synes straffen måtte være: en pinefuld død. et eksempel: en torturmetode i et eller andet land.
    personen/erne skulle bindes til en pæl og skydes langsomt fra benene op til hovedet. det ville næsten være for humant, men så kunne man bare gøre det sådan de ikke skulle dø helt, og så lægge dem på en mødding eller sådan noget og lade dem dø der. det ville de have rigtigt godt af.
    Nej, det er så forfærdligt at der ikke er nogen straf der passer.

• #10   30. aug 2004 det er jeg hel enig med der er ik nogen dom der passer

DØD OVER DYRE PLAGERNE

• #11   30. aug 2004 Jeg giver jer ret i det meste...! Stakkels dyr, de er jo totalt forsvarsløse..! de er også levende væsener, som fortjener et liv. Jeg kan ikke fordrage dyreplagere, stakkels dyr. Og selvom det er dyr, er der stadig mange "pårørende". Tør slet ikke forestille mig at komme ud på rideskolen og få at vide at noget lignende er sket for ens egen lille skat.

Nu så jeg ikke det i fjernsynet og episoden med dyrlægen. Men hvad I siger, lyder det da bare som om at han synes, at hvis den kat alligevel skulle myrdes på en brutal måde, var det da "godt" at det skete hurtigt, så den ikke led. Tror det var det han mente, men som sagt så jeg det ikke.

Jeg synes en passende dom for dyreplagere på det stadie, ville være, at personen skulle først indlægges på et sindsyghospital, så personen kunne blive rask. Der efter skulle han fængsles i lang tid, og i hans celle skulle der hænge fotografier af de lidende dyr, han havde myrdet. Alle de billeder der er blevet vist. Samtidig skulle de hele tiden mindes om hvilke frygtelige ting de havde begået, og få lov at høre dyrenes ejere fortælle hvordan de har det med det. Så kunne det være de kunne fatte hvilken frygtelig ting de havde gjort.!!!!!

• #12   30. aug 2004 Ja, det er noget rædsomt noget.. Jeg vil bare ikke håbe for vedkommende at jeg pludselig render ind i ham/hende en dag ude på marken, i færd med et eller andet... Så kommer vedk. nok til at fortryde at han/hun ikke har meldt sig selv til politiet.... Jeg er ikke helt sikker på, jeg kan lade være med lige at "støde ind" i personen.. Og måske endda med lidt fart på...
    Dem der gør det med sexuelle undertoner, burde nu nok selv blive kastreret langsomt med en hovrenser eller noget lignenende.. Uff, hvor skulle de have et par flade!!!
    :o(

• #13   30. aug 2004 måske Tine. måske ikke. måske skulle de bare lide samme skæbne som dyret.

synes det er meget kønsdiskreminerende at hopperne får skåret deres skede ud eller lign. jeg havde svært ved at se det, også fordi jeg som pige ved hvor frygteligt det er.

den straf du taler om Tine synes jeg personligt ikke er passende. der skal noget mere grusomt hænde for dem også.

• #14   30. aug 2004 Kan man ikke gøre noget for at straffen bliver sat op?? Fek.s samel en masse underskrifter eller skrive til dem der laver lovene?? For det kan ikke passe de slipper så let for det de har gjordt... der er så mange som sidder tilbage og det eneste der sker er at de får en bøde... jeg synes det er fryglig at der ikke bliver gjordt mere ved det... Vi lever i en møg verden, fuld af egoister...

• #15   30. aug 2004 Problemet er bare, at det "kun" er dyr, det går ud over, og så er alt næsten tilladt.... Det er jo ikke engang ulovligt at have sex med dyr herhjemme, bare der ikke er vold indblandet... Og hvis man har sex med et dyr, er man vel selv et dyr, og må vel derfor også aflives efter forgodtbefindende.....

• #16   30. aug 2004 Michael, du er meget grænseoverskridende i dine kommentarer.

• #17   30. aug 2004 Ann C hvorfor er Michael grænseoverskridende han fortæller jo kun sandheden... det er ikke ulovligt at have sex med dyr... selvom det burde være ligesom voldtægt er ulovligt...

• #18   30. aug 2004 det er det jeg mener Lina. det overskrider mine grænser.

• #19   30. aug 2004 At han fortæller sandheden??

• #20   30. aug 2004 Hmm, ja, det burde være meget ulovligt, da de jo ligesom ikke kan sige "nej tak", og mht. grænser, er der jo netop nogle ting der bør tages op til fornyede overvejelser hos de kære politikere der sidder og bestemmer vores love, da der jo er noget der er helt på vildspor her... Og som der åbenbart bliver mere og mere udbredt... Desværre...

• #21   30. aug 2004 Jeg vil med glæde gøre et eller andet men jeg aner ikke hvor jeg starter henne og hvad jeg kan gøre??

• #22   30. aug 2004 Man kan jo starte med f.eks at melde sig ind i Dyrenes Beskyttelse, eller Hestens værn, for jo flere der melder sig ind, jo flere penge har de at gøre godt med.. For mit vedkommende kører jeg jævnligt ud om aftenen og holder øje med de marker jeg ved der er heste på, som jeg kender ejerne til, og har altid min tlf. med, og politiets nr. kodet ind...

• #24   31. aug 2004 Jeg er helt enig i, at straffen skal være hårdere! Meget hårdere!!! Også for "voldtægt" af dyr. Det er fuldstændigt sindsygt at kunne finde på noget lignende.

For at kunne "trøste" lidt vil jeg lige tilføje, at de fleste dyr ikke føler særlig meget ved voldtægt, specielt heste. Hvis man tænker over det, er det jo slet ikke så voldsomt, i forhold til f.eks. en hingst. Men det er jo selvfølgelig ikke det der er sket her, så det jeg taler om er altså kun voldtægt af dyr.

Kommentér på:
Åhh nej, ikke igen!!!!!

Annonce