{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Equine fusion boots 24/7
  • #2   27. nov 2012 Ja det har min gjort i lidt over et 1/2 år :o)
    Jeg havde dem dog af mindst en gang om dagen for at tjekke hovene og boots'ne :o)

• #3   28. nov 2012 hvorfor hele tiden???

Min hoppe havde MEGET ømme hove da jeg fik hende, og der har jeg købt Easyboots til hende som hun går med på bane og tur, og det har hjulpet utrolig meget:-)

• #4   28. nov 2012 Jeg rider tur med bootsene for ikke at slide for meget på hovene, ellers har han dem ikke på. Men når det bliver frost og foldene (mudderet) fryser til, så bliver det lidt ømt for hans hove.. Det kan man jo godt forstå, sådan noget frosset mudder er jo nærmest omvendte istapper smiley så jeg ville gerne at han skal have dem på, på fold, bare så længe det er frost. Men han står 30 km væk, så har ikke mulighed for at lægge dem på når han skal på fold og tage dem af bagefter... Og får aldrig dem der har stedet til at gøre det... Så tænkte at han kunne stå med dem 24/7 i den periode det er frost, den kommer jo desværre snart.. Jeg ville selvfølgelig komme hver dag og give hovene luft, rengøre dem, tjekke for slidmærker osv smiley

Dejligt at høre at nogle har gode erfaringer med det smiley det er ikke min drømmeløsning, men ved ikke helt hvad jeg ellers skal gøre.. Vil helst undgå jernsko på ham, når han kan gå uden problemer resten af året...! Og så er det jo også sundere for hoven smiley

• #5   4. dec 2012 Jeg vil også gerne vide det smiley Især nu hvor det er vinter.

Kommentér på:
Equine fusion boots 24/7

Annonce