{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klipning af pony
  • #1   28. nov 2012 Tag det med ro, start med at starte klipperen væk fra den og se hvordan den reagerer, bliver den bange - så sluk den først når hesten igen er afslappet.
    Husk på at hvis du har 5 min tager det 5 timer, har du 5 timer tager det 5 min smiley

Et godt trick er hvis du f.eks. har problemer med at komme op til øret, så tag fat om roden af øret og "drej" det minimalt, det giver en form for bedøvelse til hesten.

• #3   28. nov 2012 jeg vil tage en dag, hvor vi forsøger smiley
    tak for jeres svar

• #4   28. nov 2012 Min 3-års blev også klippet 1. gang.

Først tændte vi klipperen langt væk, hun var helt ligeglad. Det kildede lidt ved maven, og hun syntes det var træls, når den kom op mod ørerne (larmer). Så det ville jeg være obs på.

Og så fik hun både sliksten og masser af hø OG godbidder. Bestikkelse er godt.

Jeg ville have haft ørepropper i ørerne, de koster kun 25 kr, men hun ville ikke have dem i, hun har også meget hår i ørerne, så det var næsten ikke muligt. smiley

• #5   28. nov 2012 Vil lige sige, at jeg har klippet en del for første gang og har ikke oplevet en hest der var bange smiley Bare lad den se klipperen uden lyd først, så tænd den lidt væk og gå tættere på.. Start fx på bagparten..

• #6   28. nov 2012 Picasso blev klippet første gang uden bedøvelse i år.
    Ved ham skulle klipperen ABSOLUT ikke tændes lidt væk fra ham først. Den skulle tændes mens den sad på ham, så var der intet. Tændtes den væk fra ham, flippede han ud. Mn vi måtte dog have en bremse på ham til sidst smiley

Kommentér på:
klipning af pony

Annonce