{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
399 visninger | Oprettet:

Mounted games {{forumTopicSubject}}

Hej det er fordi jeg er ved at finde en ny hest til mig som at jeg får to heste også vil jeg måske på den nye ride lidt mounted games men jeg ved ikke helt hvad jeg syntes om det hvad syntes i om det? Jeg syntes det ser sjovt ud men ved ikke hvad hesten syntes om det og er det noget man son kan gå til????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mounted games
  • #1   28. nov 2012 Synes det er sejt! Kunne godt tænke mig selv at prøve det, min part rider det med sin ejer, og det ser vildt sjovt ud for både rytter og pony! smiley

  • #3   28. nov 2012 Jeg synes du skal prøve det inden du køber en pony til det, for at finde ud af om det er noget du har lyst til at fortsætte med. Men jeg synes det var helt vildt sjovt den gang jeg red det og min pony elskede det også. Synes overhoved ikke det er synd for pony'en hvis du kan ride ordentlig med sæde og ben sker der jo ikke pony'en noget, og den kommer hurtigt i super god form og det er jo altså sundt. smiley

  • #4   28. nov 2012 Nu har jeg ikke redet så så længe, men det er en rigtig dejlig sport. Og ponyer som godt kan lide at løbe, elsker det smiley

  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #5   28. nov 2012 Kan kun sige at der er et super kammeratskab og en meget professionel tilgang til sporten hvis du ønsker at vide mere om hvordan du kommer igang i dit område så skriv på deres hjemmeside og få det fra dem der kender til sporten, jeg har været med til at starte sporten op i DK og min veninde er landstræner så ved hvor meget der bliver gjort for at tilgodese hestevelfærd i denne gren af ridningen, held og lykke håber du finder det spændende og få en masse nye ridevenner indenfor sporten.

  • #6   28. nov 2012 Tak for alle kommentarerne har fundet en hest jeg måske skal have som har prøvet det og vundet klubmester i det også kunne den jo også lære mig det

  • #7   28. nov 2012 Jeg har lige solgt min pony til danmarksmesteren i mounted games... Hun elsker det, og jeg er så glad for at min elskede gamle pony endelig har fundet sit es. Det er en vidunderlig sport, hvor der er absolut intet snobberi, og alle heste bliver behandlet med respekt!:)

  • #8   28. nov 2012 Du kan jo tage en hurtig søgning på "mounted games" i Fotoalbum her på HG og danne dig dit eget indtryk smiley Der er mange albums fra stævner og lign. Jeg synes det er en vild sport, der ser rigtig sjov ud for rytterne, men desværre ikke for ponyerne. Synes det er ubehageligt at se på.

  • #9   28. nov 2012 det ser super fedt ud smiley jeg kender nogen som rider det, og de synes det er vildt sjovt, og nu VED jeg det jo ikke men tror da ikke hesten har noget imod det hvis den er i god form og ved hvad der skal ske.. smiley

  • #10   28. nov 2012 Prøv at søg på youtube, der ligger 38598729375928375 videoer derinde smiley

  • #11   1. dec 2012 Hej jeg har spurgt nogle af mine venner og de siger også de samme som jer at hvis bare ens hest er i god form så skal det nok gå og at det ikke er syndt for hesten syntes det ser mega funny ud og alt det med de forhindringer det ser sjovt ud Tak for jeres hjælp

Kommentér på:
Mounted games

Annonce