{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt gulvvarmerør på badeværelse. 2.150 kr.
  • Montering af Velux gardiner 300 kr.
  • Montering af vindskedelister på tegltag 1.750 kr.
  • Min AEG opvaskemaskine tømmer ikke vand ud 700 kr.
  • Opsætning af plissegardiner og knagerække 1.250 kr.
  • Hænge 4 gardiner op 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange gram
  • #1   29. nov 2012 Hvis den fryser - læg mere på. Ellers er det vel ikke nødvendigt.
    Min er lige gået fra 150 til 300 gram.

• #2   29. nov 2012 Min er også fuldklippet undtagen benene, og hun går med 400 gram & hals. smiley

• #3   29. nov 2012 Som "Lea & Vanessa" skriver så hvis hesten fryser skal den have mere på ellers er det ikke nødvendigt.
    Min er en frossenpind og fuldklippet, går med en 350g underdækken med hals og så har han lige fået et 400g dækken uden over da han bare ikke kan tåle frost vejr.
    Men giv hesten et par dage og mærk så om den fryser hvis den gør det så smid et dækken mere på den (:

• #5   29. nov 2012 min er jagt klippe
    unge går med 150g
    gammel med 300g

• #6   29. nov 2012 min går også med 600 gram nu. Og er fuldklippet, men det er jo forskelligt fra hest til hest. Altså om den fryser eller ej. Det betyder også noget om det er inde eller ude. Nogle har et utroligt varmt staldmiljø, hvilket kan gøre det svært for hestene at bære samme slags gram både inde og ude.

• #7   29. nov 2012 Mine er fuldklippede, går med 300 gram nu, ude om dagen, og 250 gram indenfor om natten. De får 400 gram på med hals, når der er lidt mere jævn forst, og der får de så 340 gram på indenfor om natten smiley
    Den allerbedste måde at finde ud af dækkentykkelsen til netop DIN hest, er ved at mærke indenunder dens dækken. Både foran og bagved. Hvis den er varm/lun har den nok på smiley

Kommentér på:
Hvor mange gram

Annonce