{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 2.500 kr.
  • Geberit væghængt - lille skyl virker ikke 1.500 kr.
  • Ventilation 899 kr.
  • Havemand til havearbejde 940 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den sorte hingst!
  • #2   29. nov 2012 1.De glemte hestes ø, 1954
    2.Den sorte hingst, 1955
    3.Den sorte hingst vender tilbage, 1956
    4.Den sorte hingsts søn, 1957
    5.Hingsten Flamme, 1958
    6.Den sorte hingst sejrer, 1958
    7.Hingsten Flamme's dyst, 1959
    8.Gnisten, 1959
    9.Den sorte hingsts datter, 1960
    10.Den sorte hingst gør oprør, 1960
    11.Den sorte hingsts mysterium, 1961
    12.Den sorte hingst starter påny, 1961
    13.Gnisten går amok, 1961
    14.Den sorte hingst og Flamme, 1964
    15.Den sorte hingst bliver udfordret, 1965
    16.Den sorte hingst, 1983
    17.Den sorte hingst vender tilbage, 1983
    18.Sorte Hingst sejrer, 1984
    19.Sorte Hingst gør oprør, 1984
    20.Sorte Hingst og spøgelset, 1985

• #3   29. nov 2012 Er bøgerne stadig til at få? Kan huske jeg læste dem dengang jeg var lille og var ret glad for dem ::D

• #4   29. nov 2012 Så har jeg ikke engang alle bøgerne:(

• #5   29. nov 2012 De er også gode!! Jeg købte dem i bog og ide for et år siden:) men skal bare have læst dem alle bliver virkelig fanget!;)

• #6   29. nov 2012 Er det rigtig smiley så ved jeg hvor jeg skal hen i morgen.. Havde ellers problemer med at finde dem for nogle år siden (:

• #7   29. nov 2012 Er der nogen der har et billede af den der hedder den sorte hingst og spøgelset - den har jeg aldrig hørt om før..??

men har alle de andre smiley

kh
    Charlotte

• #8   29. nov 2012 Jeg er ikke sikker på at de er der endnu men prøv;) ellers så søg på DBA, hestenettet eller her inde det skal jeg ihvertfald igang med smiley
    Nej desværre ikke:/ men sælger du de bøger?;)

• #9   29. nov 2012 Har lige læst at de ikke bliver udgivet på dansk mere:(

• #11   29. nov 2012 Hmm det er da lidt sjovt;)

• #12   29. nov 2012 Det er meget få af DSH bøgerne der stadig bliver udgivet. smiley
    De andre skal man være heldig at finde ved en antikvariat, i pæn stand ligger de mellem 50-150 kr per bog. smiley

Og de andre WF bøger som De Glemte Heste's Ø, Flamme, Gnisten osv bliver desværre slet ikke udgivet mere, og har de ikke været i mange år. smiley

Fra nr 2 DSH som Marie-Louise lister op er tegneserier. smiley

• #14   29. nov 2012 Det er da en skam når de er så gode!!!!:/

• #16   30. nov 2012 Ej hvor skægt jeg har nogle af dem som tegneserie smiley

• #17   20. okt 2013 Jeg fik 7 i julegave i 2012, og fik at vide de havde været svære at opsnuse og han havde måtte ansætte en bog-detektiv for at finde dem i så fin stand. Havde i forvejen 3, hvoraf 2 af dem blev købt på den der omrejsende bogbus af min oldemor for mange år siden og den sidste fandt jeg i en af mine forældres venners bunke af gamle bøger.

• #18   20. okt 2013 Jeg har nogle helt nye, så det kan godt lade sig gøre at finde dem - Jeg har dog ikke alle, faktisk kun; Den sorte hingsts datter (handler om en sort hoppe uden hale og som lever op til sit navn "Sorte Vildkat"), Den sorte hingst sejrer (man finder ud af hvem der er hurtigst, hehe), Den sorte hingst søn (handler om Satan, som ER en satan da Alec får den som plag) og så Den sorte hingst gør oprør (Sorte og Alec overlever et flystyrt, men ender hver for sig og Alec har hukommelsestab).

Dem der IKKE står noget med den sorte hingst, handler om en rød vild hingst og de er også gode, men det er en anden serie. Ooog Sorte og Flamme (den røde) møder faktisk hinanden i en af bøgerne!

Jeps -jeg har læst dem alle som barn (havde verdens bedste skolebibliotekar, der kunne skaffe alt og havde læst alt).

• #19   20. okt 2013 Nåå ja - og min mor har Den sorte hingst gør oprør som tegneserie - den er også vildt god og flot tegnet smiley

Kommentér på:
Den sorte hingst!

Annonce