{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

min kat {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, jeg har et problem. for ikke ret lang tid siden anskaffede mig og min familie os en kat. meningen er at den skal fange mus, men problemet er bare at jeg har svært ved at se på det. min kat har det nemlig med at leje meget med de mus den fanger, så jeg tror at det er smertefuldt for musen. min kat for også masser af mad så den spiser aldrig musen den lader dem bare ligge. da jeg kom hjem idag lå min kat og lejede med en mus, den pev og var nok såret, og jeg anede ikke hvad jeg skule gøre. hvad vil i gøre? lade katten følge sin natur eller stoppe den?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min kat
  • #1   3. dec 2012 Jeg ved det faktisk ikke smiley
    Jeg kan desværre ikke hjælpe dig.
    For hvis du fjerner musen, skal du selv slå den ihjel (hvis den er såret.)
    For hvis du lader katten lege videre, kan du sikkert høre den pive osv.
    Godt det ikke er mig der skal afgøre det smiley


  • #4   3. dec 2012 Sådan er naturen, den stærkeste overlever og det er barsk... hvorfor ændre på kattens natur? (:
    og noget andet er prøv at se en 1 time animal planet... Det er barskt smiley


  • #5   3. dec 2012 Okay tak for rådende, fra nu af lukker jeg bare ørene og lader min kat gøre sit arbejde. medmindre den bliver efterladt i live, så vil jeg selvfølgelig aflive den smiley

  • #6   3. dec 2012 Vi boede også på en gård engang og der gjorde vores katte det samme. Det er hårdt at se og høre på men sådan er det. Du kan desværre ikke gøre noget ved det.
    Og hvis man lige tænker over det hvordan tror man så at en kat fanger mus?
    - Dræber de den bare i første moment. Nej
    smiley


Kommentér på:
min kat

Annonce