{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

Opfordring til folk med købsannoncer {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste, der synes, at det mindste man som annoncerende køber/bytter kan gøre, er at svare de folk, der har gjort sig den ulejlighed, at læse deres annonce?

Jeg ved godt, at man får mange henvendelser, som rammer ved siden af, men så kan man jo rette sin annonce til og specificere sine ønsker mere tydeligt.

Husk nu på at man som bruger kan se, hvornår en anden bruger sidst var online smiley

Hvor mange sekunder tager det jer at skrive nej tak? Har desværre ikke selv en købsannonce, så jeg kan øve mig....

Jeg svarer altid på henvendelser, og jeg føler bestemt ikke, at jeg har mistet noget ved det.
I skulle tage og prøve det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opfordring til folk med købsannoncer
  • #1   16. dec 2012 Eij, kunne ikke være mere enig. Man læser om en der søger en Shetlænder, men de svarer aldrig om ens har interesse.. Det er simpelthen så træls!

  • #2   16. dec 2012
    Har ikke selv en købsannonce, men hader når folk ikke svarer hvis man ligger en kommentar til deres annoncer.


  • #3   16. dec 2012 svarer altid dem som henvender sig til mig på min købs annonce.
    kunne nu bare være rart, hvis det var lige præsis den type/ størrelse og prisklasse som jeg søger, som der var en som tilbød =)


  • #4   16. dec 2012 Det er også irriterende at når man så laver en købsannonce, og har skrevet sine krav, så er der en masse henvendelser som ikke passer til kravene?..

  • #5   16. dec 2012 og når man laver en købs annonce så ville det være rart at man satte sin max pris på i feltet og ikke først inde i annoncen.
    så behøver man ikke læse en kilometer lang annonce igennem om folk der søger freks. en DV på min 4 højst 9 der er 100% aldersvarende uddannet, 100% i orden, røntegn biller skal forlægge til max 10.000,-

    (gad vide om de mennsker rent faktis nogen sinde finder sådan en hest ? )


  • #6   16. dec 2012 Helt enig! Jeg svarer altid så hurtigt jeg kan, hvis nogen henvender sig på mine annoncer. Dog sker det indimellem at jeg lige er på 5 minutter i bussen fra mobilen, og måske ikke når at svare, men så er det mindste man kan gøre jo at svare så snart man kommer på igen smiley Men vil sige det gælder lige så meget for folk med salgsannoncer, der har jeg også oplevet det et par gange.

  • #7   16. dec 2012 Enig i de mange useriøse henvendelser som overhovedet ikke matcher bare en lille smule.
    Jeg fik engang en henvendelse på min araber fra en dame, der ville bruge til mor/datter hest - datteren var 9 år.

    Tror det er vigtigt at man er meget skarp og tydelig omkring det man søger, men det er jo bare at svare nej tak - man behøver ikke forklare nærmere.


  • #8   16. dec 2012 Lige præcis Vibeke..

  • #9   16. dec 2012 For 3 uger side søgte vi en shetlænder og jeg skrev helt tydlig at det skulle være til et barn på 5 år
    Og det skulle ikke være en plag og ikke en hingst og hvis en hoppe måtte den ikke være ifol og den skulle være med pas iorden
    Jeg fik ca 10 henvendelser
    Og ja aldrig en som var ridevennet fik jeg bud på ½ delen af dem var hingste fra 1 -12 år et par hopper med føl ved siden eller de hade gået ved hingst i sommer
    Men de mente bestemt ikke de var med føl
    de fleste var over 135 i stang en engelt var 155 i stang
    7 af dem var uden papir/pas men det er jo så let at få lavet ikke?
    Det var hvad folk sagde og billig at få fikset er det også, så ved jeg det.
    jeg var græderfærdig over folks manglende evne til læsning og forståelse af det læste
    Men kan kun give tråd starter ret
    VH
    Annette


  • #10   16. dec 2012 Der er jeg så uenig.

    Jeg har en annonce herinde, hvor jeg søger plag på MAX 2 år.
    Der står tydeligt i annoncen at alt under ponymål ingen interesse har. Og heste fra jylland er jeg heller ikke interesseret i.
    Alligevel så er over halvdelen af de henvendelser jeg får ang. 4-8 årige, tilredet heste, ponyer eller heste fra jylland.
    Jeg gider ærlig talt ikke spilde min tid på at svare nogen, som ikke engang har læst min annonce igennem ;).


  • #11   16. dec 2012 helt enig. svar da på det folk skriver man kan da bare skrive nej tak

  • #12   17. dec 2012 It's Magic: der står alt for meget i din annonce - folk gider ikke sidde og læse så meget. Du synes, du har gjort dine ønsker tydelige, men det er altså stik modsat. Skriv din annonce i punkt-form, og ikke alle de racer smiley Kort det ned til ridehest - INGEN koldblod og araber.

  • #13   17. dec 2012 Nej jeg gider ej.
    Folk behøver ikke læse min annonce, men så skal de heller ikke regne med, at jeg gider svare dem når de skriver ang. en shetlænder hingst på 10 år.

    Min annonce er netop tydelig.


  • #14   17. dec 2012 Arrh nu forstår jeg hvad du mener!
    Det ser rigtig rodet ud med alle de racer, det har du ret i.


Kommentér på:
Opfordring til folk med købsannoncer

Annonce