{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.273 visninger | Oprettet:

Kieffer sadel - fleksibel bom? {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med at finde en brugt Kieffer Lusitano sadel. Jeg er meget i tvivl om hvad excellence står for? Ligeledes er der nogen der hedder exclusiv? Har læst at det er noget med at bommen er fleksibel. Håber der er nogen som kan give mig lidt klarhed omkring det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kieffer sadel - fleksibel bom?
  • #1   16. dec 2012 bommen er fleksibel i rigtig mange af modellerne, mener vi skal tilbage til de helt gamle før de ikke er det mere. Hvad excellence står for præcist skal jeg ikke kunne sige, ved bare at både min Wien, Master, Munchen. Garmich og Nobert koof har haft fleksibel bom. og nok også resten men dem fik jeg ikke manipuleret ved

    men skriv da til kieffer hvis du vil have svar de er søde til at svare synes jeg


  • #2   16. dec 2012 Tak for svaret:) god ide med at skrive til kieffer.

  • Black Diamond *
    Black Diamond * Tilmeldt:
    jun 2009

    Følgere: 1 Svar: 5
    #3   16. dec 2012 Jeg har en Lusitano Kür Excellence og den har fleksibel bom smiley
    Bedste sadel jeg nogensinde har redet i smiley


  • #4   17. dec 2012 Tak for svaret:) hvad synes du om knæstøtten i kuren? Den er jo lidt anderledes ind i den "almindelige" lusitano.

  • Black Diamond *
    Black Diamond * Tilmeldt:
    jun 2009

    Følgere: 1 Svar: 5
    #5   17. dec 2012 @ Ditte H - knæstøtten er blød men stadig så fast at den gør det, som den skal - nemlig støtter uden at låse benet fast. Jeg har også en Albion SLK, som jeg kan sammenligne med, og Küren givet helt klart den bedste opstilling.
    Har du prøvet både Lusitano og Lusitano kür?


  • Black Diamond *
    Black Diamond * Tilmeldt:
    jun 2009

    Følgere: 1 Svar: 5
    #6   17. dec 2012 Hov... jeg har været hos hesten, og min Kür hedder Exclusiv - altså ikke Excellent. Jeg mener forskellen er, at Exclusiv er en forbedret udgave af Excellent.
    Det er stadig den bedste sadel jeg har redet i smiley


  • #7   17. dec 2012 Jeg har kun prøver lusitano exclusiv og synes den er super god. Nu er det jo så lige hvad jeg skal kigge efter:)

Kommentér på:
Kieffer sadel - fleksibel bom?

Annonce