{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FANTASTISK HESTE DOKUMENTAR!!!
  • #1   18. dec 2012 ja den er fantastisk;D

• #3   18. dec 2012 Det er en fantastisk film og er glad for jeg fik kendskab til den for noget tid siden smiley

• #4   18. dec 2012 Hvor er det bare inspirerende!

• #5   18. dec 2012 Er glad for folk virker lige så positive og inspirerede af filmen som jeg selv er!
    Syntes bestemt den sætter gang i tankerne.

Ikke fordi jeg nødvendigvis selv vil f.eks stoppe med at ride pga. det de nævner om sadler.. Men at jeg måske bør skrue ned på det, og nyde hestens selskab mere fra jorden end fra ryggen smiley

• #6   18. dec 2012 Den er smuk og positiv ja, men giver absolut ingen svar smiley andet end at vi skal væk fra stressen og være bedre om vores heste. Dem hun besøger har jo langt fra styr på deres egen træning, specielt nevzorov og parelli. Men nok om det. den er smukt fortalt i hvert fald .

• #7   18. dec 2012 Fantastisk film! Har helt klart fået mig til at overveje nogle ting.. smiley

• #8   18. dec 2012 Heste i balance.. Nu er spørgsmålet hvad gør jeg personlig når min hest bliver sur og mugger når hun ikke bliver redet? Og er glad og veltilpas når hun bliver redet.. Jeg er gravid og det kan mærkes på min hest, fordi hun ikke bliver redet.. Hvordan vender jeg situationen med en hest der gerne vil rides og efterhånden ikke vender sig i boksen for at snakke fordi hun ikke bliver redet? Og jeg rider med bid og rider dressur.. Hvordan laver jeg det om og starter forfra? På marken kommer hun af sig selv.. Men ærligt ved jeg ikke hvad hun forventer.. Trækker jeg ikke
    Hende ind i stalden går hun sin vej igen.. Når jeg ser den film ville jeg ønske det var mig.. Men hvor starter man, når hesten ikke gider medmindre d
    En bliver sadlet op? Jeg må ærligt indrømme at jeg rider dressur med bid og beder den om at skude ryggen op.. Hvor skal jeg starte? Sidde og kigge på hende i timer?

• #9   18. dec 2012 Ps det kan måske være hun ser ridningen som tid til at lege? Ej jeg ved det ikke? Men er der nogle der har det der forhold med alle deres hest så skriv.. For jeg har kun haft det bånd med en hest i mit liv.. Og det er ikke hoppen jeg har nu selvom jeg ville ønske det

Kommentér på:
FANTASTISK HESTE DOKUMENTAR!!!

Annonce