{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er dit VÆRESTE styrt på hest `?
  • #1   11. nov 2006 , er aldrig styrtet , heldigvis ! smiley

• #2   11. nov 2006 hmm jeg faldt af i fredags og lå 3 timer på skadestuen med nakke krave, og var i flere forskellige røngten apparater for at tjekke om jeg havde nakke og hofte brud

• #3   11. nov 2006 Av av, mig og Lusen kom skridtende gennem byen, og lige pludeselig - BANG- WAAA - AUUUUV - og så æå vi der, heldigvis kom igen af os slmet til skade, kun et par hudafskrabninger (= ingen halt hest eller pige (=

Men fik da et chok

• #6   11. nov 2006 Jeg var engang i skoven på Galantus (:
    og så tog sprang vi over en træstamme, men da han lige havde sprunget, bukkede han, og så faldt jeg af og brækkede min finger. ? men det er måske ikke et styrt.. men aligevel smiley

• #7   11. nov 2006 hmm nok dengang hvor en tinker sprang op i luften og spjætede med alle 4 ben så jeg røg af og da jeg landede og kiggede op var hesten stadig i luften over mig, nøj jeg var hurtig væk ;P og bum så landede den ved siden af mig

• #8   11. nov 2006 Min finger vil altid være skæv smiley

• #9   11. nov 2006 Jeg er HELDIGVIS aldrig styrtet med en hest..
    Men veninde styrtede min sin pony til en jagt smiley
    Glemmer det aldrig.. smiley

• #10   11. nov 2006 hmm - ikke rigtig nogen af dem... Jeg er faldet af hesten en million gange (selv når den stod stille =D ) og er faldet med en hest over mig et par gange, men er aldrig kommet til skade med andet end ømme muskler... =D heldig mig ;-D

• #11   11. nov 2006 puha, har aldrig rigtig styrtet. (heldigvis), men det er noget jeg frygter meget!!
    En dag i jul skulle vi øve til kvadrillie (staves), til sidst kom jeg og en af mine venner op at skændes, og var rimlig sure på hinanden. lidt efter skulle hun have hendes tæppe på hesten, men der var noget hesten ikke kunne lide, så den gik bagover. den stejlede så stort, og det var hun jo ikke klar på så hun faldt tilbage og så væltede hesten lige oven på hende. Jeg sprang af Walle og løb så hurtigt jeg kunne hen til hende. sjovt nok stod walle bare stille og kiggede. men så kom ambulancen osv. hun slap med en blå røv (; hehe.
    Men jeg kan godt sige det var grimt. Og det er noget jeg aldrig nogensinde kunne tænke mig, og frygter det når hesten stejler. (hvilket den heldigvis aldrig rigtig gør.)

Men jeg har skulle ride stævne i spring, hvor jeg ved 3'de sidste spring tabte den ene bøjle, og ved 2'en sidste spring tabte den anden bøjle, og sprang over sidste spring uden bøjler, mistede balancen og faldt af lige over målstregen! ponyen stoppede mindre end en halv meter fra mit hovede. men jeg vandt klassen (;

• #13   11. nov 2006 var ude og ride dressur på i Polly's fold, det gik fik, stille og roligt, indtil at jeg kom til Galoppen, så gled hun og væltede oven i mig, jeg lå med blackout i ca 5 min, POLLY BLEV VED MIG!!!, Der var ingen der havde opdaget noget, hvorefter min nabo tilfældigvis kom forbi, hun hjalp mig op, og ind til mine forældre. det gjorde møg nas at få min ridestøvle af. Mit ben var brækket

• #14   11. nov 2006 er en gang styrtet med min pony til et stævne.

vi var 0 og i omspring, og vi havde en RIGTIG god tid, lige pludselig passede afstanden ikke helt, men min pony sprang afligevel, så hun fik ikke løftet forbenene nok, så de kom imellem bommen og pladen, og vi stod på næsen og vi slog en kolbøtte sammen, og hun landede på mit ben.

vi kom heldigvis ikke til skade.

eller også er det den gang hvor jeg galoperede på min pony uden sadel, og den lige pludselig stak af med mig.
    min mor prøvede at stoppe den, men den sprang til siden og jeg sad på halsen af den.
    lige pludselig slår jeg en kolbøtte ud over hovedet på den og den træder mig lige på skulderen.
    heldigvis havde jeg sikkerhedsvest på så vi kom ikke til skade andet end jeg var SÅ øm bagefter

• #15   11. nov 2006 Mit er helt klart den qanq da jeq var til sprinqninq oq skulle sprinqe 1.20 .. Jeq kom på sprinqet oq så løb min halvpart uden om oq beqyndte at bukke oq lavede ren rodeo jeq mistede beqqe bøjler oq hanq ude på halsen oq liqe pluseliq kunne jeq bare mærke han tunqe krop oq jeq kunne høre min ridelejr oq mine veninder skreq .. Oq 3 timer efter vånqede jeq op på hospitalet .. Med læqer oq syqeplejsker over det hele .. Havde brækker højre ben .. Venstre arm oq Hofte brud oq alt muqeliqt lå på hospiltalet i næsten 3 uqer ..

• #16   11. nov 2006 * Ridelære

• #17   11. nov 2006
    ~~ - Team Smukka Alf - ~~ ¤

puha! hvor slemt! smiley håber det går bedre nu?

• #18   11. nov 2006 qør det .. Men damn trode jeq skulle dø .. hehe

• #19   11. nov 2006 da mig og min gamle hest væltede ude i skoven, jeg fik hjernerystelse og Sando (hest) fik lidt skrammer ..

De var fandme klamt...

• #20   11. nov 2006 Sofie... Stakkels dig... smiley

Stakkels jer alle... smiley

Jeg har været heldig ind til videre....

Sidste jeg faldt af landede jeg forkert, så havde ondt i ryge (oppe ved lungerne) to dage efter, men ellers inett..

7.9.13 !

• #21   11. nov 2006
    ~~ - Team Smukka Alf - ~~ ¤

ja, føler med dig! smiley

• #22   11. nov 2006 Puha, jeg har godt nok væltede mange gange på sigurd, hvor han er landet oven på mig "/
    Men den værste gang var nok da jeg var til stævne på lindegården i spring.

Vi var lige landede efter et spring, og det var meget mudert, så sigurd´s forben glider, så jeg vælter af, så mit hovede er nede på jordern, og hans og min pande rører hinanden, og han vælter lige ned oven på mig.
    Han kom heldigvis hurtig op igen, men jeg kunne slet ikke noget, var faktisk lammet i hele min krop i 10-15 sek. efter "/

Uha, kan så tydelig huske det ..

Det var godt nok ikke sjovt

• #23   11. nov 2006 jeg ved ikke om man kan sige det var det værerste for jeg slog mig slet ikké men siste sommer skulle jeg "lige"ride min søs hest op af en løbe gang for at komme op at strigle (uden hjælm dumme dumme mig)når men ved siden af den løbegang gik der så 7 heste fom begynte at løbe med ham han løb stærker og stærker lge end i et hegn og der lå jeg så uden hjæl heltigt for mig slog jeg min ikke men jeg syntes afligevel det var et af de værerste for det var første gang jeg red uden hjælm og også sidte

• #24   11. nov 2006 Har væltet omkring med min pony, hvor jeg vred min fod om, av av..

• #25   11. nov 2006 Hmm.. Det er godt nok ikke et styrt men skulle hente en hest på folden som jeg skulle prøve og måske have part og næsten ved hegnet bider en anden hest den i bagen og den jokker op i mig, og jeg bliver trampet ned. Det lyder ikke så slemt, og jeg kom da op og ride men da jeg kom jeg skulle jeg på WC og kunne bagefter ikke stå på foden den havde låst sig så det lignede jeg skulle danse ballet, og så fik jeg ik på og troede det var det, men det var det ikke jeg gik ind til min veninde som er vores gen nabo og vi sad lidt på comp. og så kom smerten igen og jeg kunne ikke holde det ud og ville hjem, så jeg hinkede men vejen føltes evigt lang og hver gang at jeg bare støttede den minste smule gjorde de ubeskriveligt ondt og jeg er spasser til at hinke.
    Og mine forældre er i byen da jeg endlig kommer hjem så jeg lægger mig på sengen grædende og ringer og min mor og far kommer hjem, og jeg kommer på skadestuen 3 timer efter hvor jeg i de 3 timer bare har ligget samme sted i min seng og set tv, og jeg kommer ind og får avide det bare er slaget.....

Heldigvis var det ikke andet og en uge efter var jeg frisk igen...

Men nu får jeg a og til smerter i anklen så jeg næsten ikke kan gå, og det værste er at det næsten ALTID er når vi skal have idræt som jeg i forvejen hader og så kan jeg ikke være med og så tror alle de andre at jeg lyver med at jeg har ondt smiley

• #26   11. nov 2006 Det må være på et tidspunkt hvor simba var ustyrlig(en uge siden) Han stejlede vildt og jeg prøvede at hoppe af. men nåde det ikk før simbas hove gled og han væltede bagover med mig. Lige på ryggen. Simba havde sadel på og han lå på mig med sadlen ned ad. heldigvis skete der ikk noget med nogen af os og vi kunne ride videre. Men han stejler næsten aldrig med mig mer.!! heldigvis!!!!

• #27   11. nov 2006 hmm, kun styrtet én gang - og det var fordi Amigo var en klovn og faldt over en snor i skridt - han mente lige han kunne komme igennem den og ud af ridebanen ? tsk, klovn.. så lå vi der !

• #28   11. nov 2006 Engang for 2 år siden havde jeg part på en pony der hedder Diesel. Vi var 3 veninder der havde været i parken på en ridebane der, og på vej hjem slog det pludselig klik for den, og den jorede bare af sted. Jeg blev så forskrækket da den satte i galop, at begge mine bøjler fløj af, hvilket gjorde det sværere at holde fast. Pludselig kastede den bare hovedet ned mellem benene så jeg fløj ud over halsen på den (det var på en cykelsti på asfalt) og brækkede begge håndled : ( aaav. Skulle gå med gips i en måned, og måtte ikke ride i 3 måneder smiley

• #29   11. nov 2006 jeg styrtede på min gamle pony cassius til et stævne i han herrred for nogle år siden cassius kom op på en kant og skred (han har forsko på) han væltede og der stod en mega træpæl så jeg lagde i klemme mellem cassius og pælen cassius flyttede sig så hurtigt han kunne men det gjorde bare sindsyg ondt, tina var helt rundt på gulvet og ville ringe efter en ambulance og alt muglig jeg var jø næsten død ikk.?? hehe.!!! der var en dame der ville hjælpe mig ud af banen og så ville jeg selv hjælpe til men det måtte jeg ikke for hende måtte dårlig nok trække været.!!! jeg er jo sådan lid temperaments fuld så jeg blev sur og rejste mig selvom det gjorde pisse ondt jeg red ind og varmede mere op og da jeg så skulle på banen kunne jeg kun bruge det ene ben men red ind og kom på en 2 plads i Lc-2 og fik en clesr round i spring... jeg kom jo ikke til læge før om aftenen fordi jeg ikke havde haft tid men da jeg ikke kunne støtte på benet tvang min mor mig til at komme på skade stuen jeg havde fået en blod samling i knæet så måtte ikke ride i 2 uger men red efter en uge.!! hehe.!!!!
    men har arvæv i knæet nu men det kan ikke blive fjernet da der er 50% chance for de kommer til at ødelægge noget.!!!! så kom endelig is på med det samme når i styrter og slår jer.!!!

• #30   11. nov 2006 Jeg faldt af en shetlænder, jeg passede for nogle år siden.. Jeg var ude at ride sammen med min veninde og vi skulle sætte i galop, jeg nåede bare ikke at nyde det ret længe, før jeg var røget af i farten og ja, så kan jeg faktisk kun huske glimt fra resten af dagen.. Jeg endte med at vågne op over ved min mormor og bedstefar med en dunrende hovedpine, anede ikke hvordan jeg var kommet hjem til mig selv og hvorfor jeg pludselig lå over ved dem! Jeg HAVDE heldigvis ridehjelm på, hvem ved hvad der ville være sket uden??!!

• #31   11. nov 2006 Er aldrig kommet vildt tilskade eller noget, men har da fået nogle chok .

Da Gismo ombestemte sig midt i et spring, og så landene vi lige ned midt i springet .
    Jeg rejser mig op og da jeg vender mig rundt ser jeg Gismo, der er ved at vælte i tøjlen smiley
    Jeg blev meget bange for at springe, men er efterhånden kommet over det, ville ikke springe særlig højt i en periode .
    Gismo er stadig ikke ovre det :'/ Han stoppede på en bom på jorden efter det styrt, og nu er han for det meste panisk bange for at springe, og vender det hvide ud af øjnene, når han sætter af :'/
    Han sprang ellers så fint, med den rigtige på ryggen !!

Fusentast og jeg skulle lige ned at kysse jorden her for meget kort tid siden, men vi er okay begge to heldigvis :bb

• #32   12. nov 2006 - Fredelig hygge tur på ponyen .
    Lige pludselig to det til og det begyndte at tordne .
    Julia blev bange og ville jo hjem , klart nok . Hun ville jo søge tryghed. Så hun fór afsted , den lille tøs havde jo 4 sko på , så intet skulle der til at skvatte i sådan et skarpt sving med en fart der sagde spar 2 !
    Første sving gik hun fik kontrolover sig selv igen . Husker ik rigtig noget . Jeg var gået i panik , så husker egentlig ikke hva jeg gjorde for at få hende stoppet !
    Men lige da vi var ved at være hjemme , BANG ! Skete det altså , Lille julle svattede i svinget og hun væltede og med mig ovenpå røg med ned og hen ad asfalten . Da jeg kom til mig selv igen , skreg jeg . Da julle blødte ud af skuldren , hun stod vildt bange helt ind til mig . Og jeg ville op på hende igen så vi ku komme hjem , meen nooo ! Av det gjorde jo ondt i benet :s
    Kiggede ned ad benet , mine ridebukser var fuldstændig revet i stykker . Mit knæ ! jeg kunne se hele min knæskal stikke ud .. der besvimede jeg , og husker ikke meget derfra . Jeg råbte i ambulancen , " ik' afliv julle ! Hun er mit liv , min pony ! " Og sådan blev det ved helt til Esbjerg , hvor jeg så hvor igennem 3 timers smertefuld vasken af sten og grus ud af knæet , syet sammen med 16 sting og et par dage efter var det helt galt der røg jeg på sygehuset i 14 dage /:

Mit værste marridt /:

Kommentér på:
Hvad er dit VÆRESTE styrt på hest `?

Annonce