{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.247 visninger | Oprettet:

Løsdrift nær Skanderborg? {{forumTopicSubject}}

Jeg leder efter opstaldningssteder med løsdriftsmuligheder i nærheden af Skanderborg, men jeg har ikke kunnet finde noget.

Kender i nogle gode steder med mulighed for opstaldning i løsdrift samt ridemuligheder (bane og/eller hal) på stedet eller inden for rideafstand (10 minutters skridten).

Håber at høre fra jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løsdrift nær Skanderborg?
  • karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 66 Følgere: 65 Svar: 271
    #1   23. dec 2012 Skanderborg kan jeg ikke hjælpe dig med , men her i Lund ved Horsens har vi vores løsdrift ledig pt .
    Vi har stor ridebane og godt rideterræn og ridehus ca 3 km væk . Tager nok ca 15 min at ride dertil .
    Koster 600 kr pr hest incl vanding, halm og bundmugning ca 3 gange årligt.

• #2   23. dec 2012 Tjek Grønskovlund. De har løsdrift, kan ikke huske om det står på siden, men deres avlshopper går i løsdrift og der er det også muligt at få sin hest til at gå. Stedet har gode for hold. Har ridehal, ridebane og gode tur muligheder. smiley

• louise f
    louise f Tilmeldt:
    okt 2006

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 2
    #3   23. dec 2012 Jeg kan også anbefale Grønskovlund, der har jeg engang haft en plag gående, de var super søde og gode forhold smiley

• #4   23. dec 2012 (link fjernet)
    Lille ladegård ligger lige uden for Skanderborg og er et rigtig godt sted! Der står godt nok ikke noget om løsdrift på hjemmesiden, men vores pony gik i løsdrift da den stod der, så du kan jo prøve at ringe til hende smiley

• #5   24. dec 2012 Lund er for langt væk, jeg har for det meste kun min scooter at transportere mig rundt på smiley

Grønskovlund ligger også lidt langt væk, men jeg holder den helt skkert i mente smiley

Jeg synes at jeg har læst mig frem til at deres avlshopper går i løsdrift på Lille Ladegård. Jeg må lige prøve at give hende et kald når juledagene er ovre.

Jeg fandt også et sted der hed Haldsgaard hestepension i Odder-retningen, men de havde desværre ingen løsdrift. Men hvis der er nogen, som har en løsdrift indenfor 1 km af Haldsgaard vil det også være meget interessant, da man nok godt kan købe facilitetskort derovre ;p

Flere ideer modtages gerne! Og mange tak for de input, der allerede er kommet.

• #6   31. jan 2013 Jeg tror det er dine heste jeg så ude ved Eva i lørdags, kan det ikke passe? Vallakken er simpelthen så kælen smiley

• #7   1. feb 2013 Forlangt væk på Scooter??? Jeg har kørt fra Skanderborg til Tilst på Scooter for at komme ud til min hest. Har også kørt til Grønskovlund på Scooter, og det tager en ½ time. Syntes da ikke at det er langt væk.

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

#8   1. feb 2013 Giver dig ret Tanja J .

• #9   4. feb 2013 Ina A - ja, det er det smiley Og ja, han er super kælen, en rigtig hyggetrold.

• #10   4. feb 2013 grønskovlund er godt smiley

• #11   4. feb 2013 Lille Ladegaard har løsdrift, ikke kun til avlshopper... Har haft opstaldet derude, kanon sted!!!

Grønskovlund er lækkert, og fede faciliteter, men jeg fravalgte deres løsdrift fordi der ikke gives nok grovfoder, og med sne vinter, hvor de ikke kan komme til græsset, skal mine ikke gå i 12-14 timer uden grovfoder...

• #12   4. feb 2013 Jeg har flyttet dem til Lille Ladegaard, hvor de pt. går i løsdrift med 3 unge og store varmblods. De blev flyttet omkring midt i januar og jeg er indtil videre glad for stedet smiley

• #13   4. feb 2013 der er alså rigeligt med stråfoder på grønskovlund..

• #14   4. feb 2013 Christina: Ikke på foldene eller i løsdriften om vinteren...

Julie: Nårh det var dine issere Eva talte om skulle ud til hende smiley Det er et skønt skønt sted.. Savner det smiley

• #15   4. feb 2013 nej der er ikke på foldende men i løsdriften er der jeg står der selv

• #16   4. feb 2013 De fik kun morgen og aften da jeg fik en rundvisning for et par måneder siden, og det var ikke ret meget, ergo spist meget hurtigt og de timer til de får igen om aftenen er for voldsomt til min ideologi omkring hestens fordøjelsessystem smiley

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

#17   5. feb 2013 Kan alle jer der står der i den løsdrift så ikke bare deles om at købe mere hø , så de får noget mere evt også midt på dagen .

Kommentér på:
Løsdrift nær Skanderborg?

Annonce