{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Længere man?
  • #1   27. dec 2012 Det synes jeg det gør. smiley
    Når det var ligesom om at Blanca's man ikke voksede mere, så klippede jeg en smule af spidserne (måske bare 1 cm), og så skete der lidt igen. smiley


  • #2   27. dec 2012 Bianca : Ja så voksede den jo en helt centimeter igen! smiley
    Erj det er nok rigtigt ligesom menneskehår.


  • #3   27. dec 2012 Jeg tror ikke det vokser mere af man klipper det. Men ligesom med msk. hår, så "knækker" det, når det bliver for slidt, og derfor kan det jo virke som om det ikke vokser, (men måske ligefrem bliver kortere). Når man så klipper "Det slidte" af, så knækker det ikke ligeså meget, og derfor "vokser"

  • #4   29. dec 2012 Teglgården: Det er jo ligesom med os, når vores hår ikke vokser mere, evt. pga slid, når det så bliver klippet, vokser det igen, det er det samme med heste. smiley Jeg har da fået næsten 10 cm mere man på Blanca på den måde. smiley

    Malene: 4 år, det var da længe? Synes kun jeg har hørt om at de blev klippet til de var 2-2½ år. smiley
    Men ja, jeg har også hørt at det er fordi det giver længere og kraftigere man og hale. smiley


  • #5   29. dec 2012 Nej, det får ikke manen til at vokse hurtigere. Men det får manen til at se tykkere ud, fordi man klipper de spaltede spidser, og derfor ser den ud af mere, når den så vokser;-)

    Det er det samme med menneskers hår..


  • #6   29. dec 2012 Okay smiley Tak for hjælpen. Det vil jeg fortælle min veninde så smiley

Kommentér på:
Længere man?

Annonce