{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

At splitte 2 heste ad {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg har lige fået 2 heste som har været som har været sammen hele deres liv og de er ikke blevet redet i lang tid. Men nu vil jeg jo til og ride dem og derfor bliver den ene nødt til at stå inde i boksen alene imens jeg rider den anden. Men når jeg har prøvet at tage den ene med ud så den anden står ude i boksen bliver de helt 'tosset'. Nogen ideer til at vænne dem til at være lidt væk fra hinanden? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At splitte 2 heste ad
  • #1   30. dec 2012
    Tag den ene ud og stil den på staldgangen og strigl foran den anden, så når det går godt så tag den ene ud a stalden , vend om og gå tilbage igen også lidt længere ude a stalden og lidt længere osv osv , det tar lang tid men det er det værd smiley

• #2   30. dec 2012 vi har en ged, der kan gå sammen med alle vores heste, nå vi så er nød til at lade en hest blive tilbage i stalden lukker vi geden ind til hesten. så er der ro på. en hest kan ikke lide at være alene.

• #3   30. dec 2012 Viictoriah: Mange tak! Det vil jeg helt klart prøve smiley

Gitte s: Ja, men nu har vi ikk lige en ged og det er jo ikke særlig lang tid de skal være væk fra hinanden smiley

• #4   30. dec 2012 Det var så lidt smiley også skift med dem en gang imellem , og det er også vigtigt du nogen gange kun lige går ud med den og kommer tilbage så den ikke tror den skal være alene i en times (eller hvor længe du nu rider) så den kan se det er ok at være alene. Godt med hø, og masser a ros og måske en godbid når i kommer tilbage smiley

• #5   30. dec 2012 Jeg er meget enig med det victoria bortset fra at jeg ikke ville give den "forladte" hest noget når i kommer hjem, men i stedet smide en håndfuld gulerødder i høet inden i går. Ellers glæder den sig bare endnu mere til i kommer tilbage for så får den jo guf.

• #7   1. jan 2013 Monty, Donna og Karina <3: Okay mange tak for det! Men mine 2 ponyer deler boks så de vil jo opdage med det samme når jeg tager den ene ud for at ride og ikke den anden smiley

Kommentér på:
At splitte 2 heste ad

Annonce