{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Træt af alt!... {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er virkelig blevet træt af at der altid skal være problemer..
Det er på min rideskole, da der var en der stoppede til spring gik det okay godt, men nu er hun begyndt igen, og laver problemer i det igen igen...
Jeg over vejer virkelig at finde enten en låne hest eller en privat part.... jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre....

Hvad synes i at jeg skal gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træt af alt!...
  • #1   2. jan 2013 Skifte hold smiley
    Eller rideskole?

• #2   2. jan 2013 det kan jeg ikke... da hun laver springtiderne og jeg springer alene....

Jeg vil ikke ride på rideskole kun privat part, da jeg ikke har lyst til rideskole ponyer...

• #3   2. jan 2013 Hvordan laver hun problemer? I skal da ikke lade hende få lov at lave splid og dårlig stemning på stedet, så er der da nogen der må tage fat i hende, ellers må HUN smutte, ikke dig smiley

• #4   2. jan 2013 Hvad er problemet mere præcist? Er vedkommende uvenlig, opmærksomhedskrævende, forstyrrende i undervisning, behandler hesten dårligt, eller? Svært at sige hvad du skal gøre, når det præcise problem ikke fremgår smiley

• #5   2. jan 2013 Hvad gør hun galt ? smiley

• #6   2. jan 2013 Jeg kan for det første ikke få lov til at komme tidligt hjem når jeg skal noget, hun sætter mig på at jeg skal sætte spring ned, hvilket jeg ikke har lyst til når jeg gerne vil hjem og har shaman som jeg også skal op til...
    Og hun vil gerne bestemme over os alle, hun kan godt nok ikke med mig, for det gider jeg ikke at finde mig i...
    Og ja hun er meget opmærksomhedskrævende. Hun vil styre det hele og bagefter brokker sig over at det er for hårdt.
    Der er ikke nogen der vil tage fat i hende, fordi at hun siger at hun har så mange problemer osv. hvilket lyder meget overfladisk?

• #7   2. jan 2013 hm hvis du er glad for den hest du rider på, kan du så ikke prøve at ignorere hende fuldstændig?

Hvis det ikke er muligt, så ville jeg nok prøve at finde en privat stald, det er også super hyggeligt, selvom det kan blive lidt ensomt hvis man er vant til at være på en rideskole smiley

• #8   2. jan 2013 og at hun går rundt og siger alle hendes problemer til alle?

• #9   2. jan 2013 mie, ja det kunne godt overvejes...
    Det er bare mega træls...

• #10   2. jan 2013 Har du part i en hest, som står der, og ikke kan flyttes?
    smiley

• #11   2. jan 2013 Du skriver; "hun sætter mig på at jeg skal sætte spring ned, hvilket jeg ikke har lyst til når jeg gerne vil hjem".
    Er du ansat der, eller får billigere opstaldning mod at hjælpe til, eller er der en aftale om at man altid sætter springene tilbage til det de stod på før?
    I de tilfælde er det jo bare bad luck, så er det jo en opgave man må udføre (jeg gider heller ikke hente halm på loftet når jeg hellere vil hjem eller ride min hest, men hvis jeg tager den sidste balle halm, fylder jeg selvfølgelig op igen, for sådan er reglerne her smiley ), hvis det ikke er sådan, så skal hun da ikke bestemme over dig, og så forstår jeg det ikke, så er det vel bare at sige nej til hende smiley
    Har muligvis misforstået noget, men så må du bare uddybe, så jeg også er med smiley

• #12   2. jan 2013 årh jeg tror måske jeg misforstod det, er det hende der træner jer eller hvad? troede det bare var en der gik på holdet smiley

for ja så kan du jo ikke rigtig bare ignorer hende?

• #13   2. jan 2013 Hos os er det dem der springer sidst der sætter spring op og dem der springer først der tager spring ned!!!!
    men ikke hvis det er spring over mange timer + 3 timer.

hvis du har hjulpet med at sætte spring op skal du da ikke tage dem ned du har jo også hesten du skal ordne.

syntes du skal be hende om at blande sig uden om.

• #14   2. jan 2013 Camilla, jeg er ikke ansat eller får det billigere, det er bare noget som vi skal siger de, hvilket jeg godt forstår men når man gerne vil sætte op og vil hjem til min mor da min oldemor lige er død her i går, så må man da forstå at man gerne vil hjem og slappe lidt af, og snakke med ens mor og hygge sig sammen med hende...

Nej hun træner ikke hun rider selv.
    Jeg har også bedt om et møde med springtider og sætte spring og ned, hvilket min ridelære er meget inde for at vi skal have. Men det er som at hun altid skal lige være inden over og sige at det skal vi ikke hun er selv 16 år...

• #15   2. jan 2013 Sandy, det var en vildt god idé! smiley når vi engang får det møde vil jeg da helt sikkert sige det til dem! smiley

Kommentér på:
Træt af alt!...

Annonce