{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Fold/mudder svin :( {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at fortvivle...min hest mener han er elefant og skal rulle sig i det største mudderhul... Nej, faktisk ruller han sig ikke bare, han gnider sig i det så han har kæmpe klumper med mudder på halsen, kæberne og i manen. Det er ikke til at få ud igen.
Ikke nok med det, så er hans dækken også dækket ind i et godt lag og vejer garanteret 10 kg. smiley

Er der slet ikke noget man kan gøre for at få ham til at stoppe med det ?
Andre med samme problem ?

Har mest lyst til at sætte tennisbolde på hans dækken... Hahaha. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fold/mudder svin :(
  • #1   3. jan 2013 Min begyndte på det da den kom på fold mange timer igen, da den var hjemme på juleferie fra efterskolen.. Fede flodhest altså smiley

• #2   3. jan 2013 Altså min den gør det ikke særlig tit fordi den hurtigt fryser smiley så derfor lærer den det på den måde, og så er den ikke særlig tit ude når det er koldt, mudret eller blæsende osv smiley Men at de ruller sig, er jo et tegn på at de er trygge smiley

• #5   3. jan 2013 At rulle sig i mudder er jo en naturlig måde for hesten af få ''regntøj'' og ekstra isolation på smiley
    Den eneste måde du kan få hesten til at lade være er enten at holde den inde eller finde en mark uden mudder - hvilket er en næsten umulig mission på denne årstid smiley

• #6   3. jan 2013 Hvor er jeg glad for at høre det ikke kun er mig som ejer en elefant...flodhest...gris. smiley

Og han behøver altså ikke slappe af i det største mudderhul han kan finde, der er altså nok plads til at vælge et sted med græs. smiley

• #7   3. jan 2013 Lena
    Kan han da ikke forstå han har dækken på og dermed ikke behov for ekstra isolation ? *lol*

• #8   3. jan 2013 Lad den da endelig rulle sig - det er sundt smiley
    Men ja, svært at få af, det er det smiley

• #9   3. jan 2013 TickTack: Det er stadig naturligt for ham, og er ligger instinkterne! Du kan ikke stoppe ham i det, så du må bare finde dig i at ha en hest der er en smule beskidt..

• #10   3. jan 2013 Lad en hest være en hest.

• #12   3. jan 2013 Her er hvad du gør:
    Du finder en Thansen og så køber du stødledninger. Ligger dem på hesten, og så hver gang han ruller sig, så giver du ham stød.. Det virker ALTID!

• #13   3. jan 2013 Haha griner højt lydt af din sætning: min hest tror den er en elefant:D Hehe ved ikke hvad jeg skal sige:) synes bare sætningen var fed:p

• #14   3. jan 2013 Lena
    En SMULE beskidt ???
    Hvis det dog kun var en smule...
    Ærgerlig jeg ikke tog billeder af ham, men jeg var bare SÅ irriteret på både hesten og at halsen blev pillet af den ene dag, så han bare have et KÆMPE lag mudder i HELE hovedet, på halsen, manen bestod en KÆMPE deadlooks af mudde og dækkenet kunne jeg knap nok bære da de var så tung af mudder.
    INGEN af de 7 andre heste som står der ser tilnærmelsesvis sådan ud, da de ikke gider at rulle sig i alt det mudder... Kun min den ene...den anden gør det også, men sket ikke på samme måde.

Så jeg var nød til at vaske hans hals, man og lidt af hovedet, så han kunne få halsen på sit dækken igen og så grimen ikke kom til at lave sår af gnidningers med alt det mudder... Grrrrrr >.<

Og han må gerne være hest og opføre sig som en hest, men ikke som en elefant der tager sit mudderbad ! smiley

Kommentér på:
Fold/mudder svin :(

Annonce