{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
337 visninger | Oprettet:

klipning {{forumTopicSubject}}

Hej alle i kloge mennesker smiley
Mig og en veninde sidder og snakker om klipning kun af hals og ikk resten af kroppen og ikk har dækken på..
Min veninde siger det vil den ikk kom til at fryser hvor pylre mor her tænker gad vide om hesten kommer til at fryse når det nu kun er halsen og ikk har tøj på smiley

Hva er jeres opfattelse smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klipning
  • #2   8. jan 2013 Hesten kommer ikke som sådan til at fryse, og hvis den gør, sætter den bare større pels. Men hesten kan blive syg af dette, da kulden rammen lige ind på halsen. Så medmindre du har en meget god grund til at gøre det, vil jeg ikke anbefale det. Nogle konkurrence ryttere gør det, fordi hesten bliver trænet meget og kommer til at svede meget. Men her går hesten også med dækken når den er ude.

• #3   8. jan 2013 Jamen det er fordi vores 2 heste står smækfyldt med lus stadig efter 3 behandliger og unghesten har så tyk pels + han er meget varm om morgen inden dr skal udat de bare sidder i klaser så overvejede og klip halsen på ham men den har aldrig været klippet før så det er jo bare om han kommer til og fryse og om jeg ødelægger hans pels

• #4   8. jan 2013 Altså min hest er fuldklippet, men har kun alm dækken på, altså uden hals. Så han er jo også 'nøgen' på halsen, og han fryser bestemt ikke.

Tror ikke du vil gråbogen problemer, når det bare er halsen smiley

• #5   8. jan 2013 Ikke problemer med, at hesten fryser. Men det er forskelligt hvor følsomme heste er og du risikere at hesten bliver forkølet.

Natalie S - Barber dem under manen, bare en stribe på hver side. Det gør vi på det hestecenter jeg har hest på og det er klart det jeg vil anbefale, som dyrepasserelev med speciale i heste.

• #6   8. jan 2013 Hmm kunne være for det er synd for ham han sveder og så bider lusene endnu mere og så klør det endnu og så er det bare en ondt cirkel, den anden er ikk lige så plaget af dem..

• #7   8. jan 2013 Prøv men den stribe der først.

Bare en barbermaskine op hele vejen under manen, på begge sider. Hvis så det ikke hjælper kan man jo så overveje det andet, men så råder jeg dig til at være opmærksom på om dine heste bliver forkølet - nogen bliver det lettere end andre smiley

• #8   8. jan 2013 Oka jeg må se hva jeg kan overtal ham til smiley

Kommentér på:
klipning

Annonce