{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVORFOR SKAL DET GÅ UD OVER HESTENE
  • #1   14. jan 2013 Kunne ikke holde ud at se på det mere! Hvor er det forfærdeligt, at mennesker kan være på den måde.

• #2   14. jan 2013 Det er forfærdeligt, kan slet ik se den!

• #3   14. jan 2013 Det er forfærdeligt at nongen kan gøre det mod de stakler. Kan ikke holde ud at se videoen efter et min så.

• #4   14. jan 2013 Så kan man så sige godt hun købte nogle af de heste, så nogle får en god fremtid.
    Og godt at de er lukket, og hvis de har åbent et ny sted, så kan må håbe at auktion bliver holdt et bedre sted, med bedre forhold for hestene.

• #7   14. jan 2013 Ser nu heller ikke noget hvor jeg tænker... jeg må hyle!! det ser i scenesat ud for mig.. billeder af forskellige små skræmmer, en hingst der bliver læsset og en rift i et næsebor... og så har de et baseballbat foran i traileren!!! HVORFOR har de det???? jøsses.... Ring 911 !

• #8   14. jan 2013 Okay Laila.. Min hest skal ihvertfald aldrig sælges til dig, hvis du ikke kan se problemet i denne her video smiley

Læsser du også en hest ved at binde et reb om halsen af den, så den ikke kan få luft og sparker den i benet? Håber jeg da så sandelig ikke!

Godt det blev lukket, det der sted..

• #9   14. jan 2013 Sidder egentlig bare og græder...

• #11   15. jan 2013 For det første Laila, jeg arbejder for Anima, folk ser ikke det Anima vil have dem til at se, de ser forholdene som de er, uden pink indpakning fra diverse industrier.

For det andet, hvordan kan du synes det er ok, at hestene står på brædder med søm i? Og den måde de bliver læsset på, er da slet heller ikke i orden. Den gør bare oplevelsen endnu mere traumatisk for hesten, hvilket resulterer i, at det vil være endnu sværere at læsse den næste gang.

• #12   15. jan 2013 Ej nej nej nej nej.. hvad fanden sker der for folk?

• #17   15. jan 2013 Laila:
    Jeg gider ikke engang læse dine totalt åndssvage kommentarer. Hold da op! Fået det forkerte ben ud af sengen? smiley

Selvom vi åbenbart er DYBT uenige her, så opfør dig i det mindste ordenligt. Hvis du virkelig er 38, vil jeg gerne se beviser, for du lyder da så bestemt ikke som en smiley

Og JEG synes din tankegang er helt forskruet.. Kan du virkelig ikke se mishandling, eller vil du bare ikke?
    Prøv at se videoen igen. Og tænk hvis du var en forskamt lille hest, der skulle i en trailer for første gang. Og prøv at kigge ORDENLIGT efter og lytte efter hvad der sker. Så du den uden lyd eller hvad? smiley
    Du kan nemt se at hesten har en snor om halsen, som strammer når den bakker.
    Fortælleren siger det også..

Og fremover..: Chill, god damn it!

• #18   15. jan 2013 den tar ikke selv rebet over hovedet det gør mændene og rundt om bagdelen.så det strammer om dens hals.man skal sku os tænke på det er en vild hingst som aldrig har været i menneske hænder før,så self går den i panik.de heste man ser er os noget tynde i det.og kalde det for små skræmmer er jeg slet ik ening i.det er ret voldsomme åbne sår.man ser os en hov der er fuldstændig flækket.kan heller ik se de står på bræder med søm i,men alt det møg(bræder og alt mulig andet)som absolut ikke har noget at gøre på en fold burde ikke være der.det er på ingen måde ok at smække bagklappen på traileren ind på bagbene for at få den til at gå helt ind og da ikke virker begynder han at sparke den hårdt istedet for.hvordan man på nogen måde kan synes det er iorden er mig sku en meget stor gåde.heste,hunde,katte ja alle mulig dyr har ikke valgt at være hos mennesker.det os der har valgt at tæmme dem.så det sku os vores pligt at behandle dem ordenligt.red engang på en rideskole hest som havde været mishandlet med forskellige ting(før den blev rideskole hest).den blev heldigvis privat hest og når man lærte den at kende var den en super dejlig hest.lidt stald sur og andre små ting.så den var da mærket af de ting som den har oplevet.men den sku bare lære en at kende og så self at man respekteret dens grænser.
    mishandling af dyr er på ingen iorden

• #20   15. jan 2013 Jeg vil sige at der hvor manden sparker hesten over benet flere gange for at den skal trække det op i traileren det sys jeg så det mega dyreplageri det IKK ok..

• #21   15. jan 2013 Hold da kæft Laila. Hvis du ikke kan se at det er dyreplageri, så må du satme være blind.

• #23   16. jan 2013 Sjovt du nævner det.. For denne video er jo har jo ikke en dyt at gøre med medierne. Det er en privat person der har lavet den.

Ved udemærket godt hvor meget fjernsynet lyver. (og DETTE var/er ikke et offentligt medie, som fx. en dokumentar/tv-avis) Er jo ikke dum.. Men som jeg har forstået på din sidste kommentar, har du lige hentydet til at vi alle er dumme. Hvilket jeg vil mene, er helt forrykt.
    Du skal ikke komme her og tro at du er Kong Gulerod og åbenbart føler dig så meget klogere end resten af HG.. Hvordan kun du vide, at det ikke er DIG der tager fejl?
    " I er tydeligvis helt udenfor pædagogisk rækkevidde..." Hvad er det dog for en nedladende ting at sige til andre? Ja undskyld jeg spørg?
    Og ja, jeg tager det personligt nu.
    Uanset hvem der har ret, så skal man ikke tale sådan til folk.

Hold da op...

• #24   16. jan 2013 menneskerne måtte gerne bo hos mig, så kunne de være mine heste. de kunne rulle sig i søm, blive sultet, pisket og meget mere. det kunne jo være så skønt ;D

Kommentér på:
HVORFOR SKAL DET GÅ UD OVER HESTENE

Annonce