{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

ny hest :D *at glæde sig* {{forumTopicSubject}}

god aften HG! smiley her kommer lige en lille glædes tråd (+lidt af det sædvanlige brok smiley )

jeg har gået og været lidt trist den senere tid fordi at min pony Bella er begyndt at blive sur på mig, hvis jeg f.eks går ind i boksen for at stå og nusse og snakke med hende så bliver hun sur og lægger ørene tilbage og nogle gange så spiser hun videre af sit wrap andre gange drejer hun hovedet væk fra mig,
og det har gået mig ret meget på at min egen pony ikke engang kan lide mig mere smiley
forleden dag kom jeg til at tænke på da vi fik hende hjem og hun blev sur bare fordi man lige stoppede og sagde hej til vores shetlænder, sådan lidt jaloux agtigt.
så tænkte jeg på at der kunne være fordi at hun føler sig lidt overset/jaloux fordi at jeg jo også har Rosemarie (plag på 1½ år ) som jeg fik i marts sidste år, og hun så mener at jeg bruger for meget tid på Rosemarie i stedet for på Belle.
så i går snakkede jeg ikke særlig meget med Rosemarie og meget med Bella, og tænk! hun var ikke lige så sur på mig som hun plejer smiley så det er måske nok alligevel ikke mig der er noget galt med smiley det gør mig lidt glad smiley
ved godt at nogle mener at heste ikke føler sådan og jeg bare giver dem menneskelige egenskaber som de ikke besidder, men det er altså min teori, vi har alle vores mening smiley

Og så til den største glæde! smiley i morgen skal jeg hente min nye hest! smiley det var sådan lidt pludselig søndag aften at vi fandt ud af at vi skulle have en til smiley
det er en tyroler haflinger, lige som Bella, hoppe og hun er syv år smiley
glæder mig enormt meget til at se hende (ja jeg har ikke set hende endnu).
og til at komme til at lære hende at kende og ride hende smiley
vi har snakket med ejeren og hun lader til at være en god pony smiley
så det bliver rigtigt spændende, så de sidste par dage er gået med at gøre klar til hende smiley

sorry det blev lidt langt smiley

tja smiley det var lige hvad jeg havde på hjertet smiley
hvordan går det hos jer? sket noget spændende for nylig? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny hest :D *at glæde sig*
  • #1   15. jan 2013 det der med at heste/ponyer ikke kan blive jaloux, tror jeg ikke på.
    for efter jeg har fået min nye Lady, så er min gamle Fjolle Lukas mega jaloux, fordi det nu ikke er ham der får alt opmærksomheden.
    han gå tit imellem Lady og mig, og så er det ham der skal kæles/kigges på. og han puffer og skubber til en hvis man ikk lige kigger på ham 2 minutter.

    så jow, tror bestemt godt, at de kan være jaloux. så må folk mene hvad de vil smiley

    anyway. tillykke med den ny =) blir da spændende.


  • #2   15. jan 2013 hehe godt at vide at jeg ikke er den eneste der har den holdning smiley
    en fra min klasse har ligefrem sagt, og jeg citerer: "heste tænker ikke og de føler ikke"
    og han er hestemenneske! (og han er også enormt mærkelig)

    og tak! smiley


  • #3   15. jan 2013 det er jeg hvertfald uenig i. selvfølgelig kan de føle. og tænke tror jeg nu også de kan.
    bare ikke i samme omfang som os.

    men han burde da ikke være hestemenneske hvis han siger sådan... *griner*


  • #4   15. jan 2013 Åååh kan godt forstå du glæder dig til at få ny hest smiley Jeg skal ud og kigge på hest imorgen og to torsdag og så en eller to i næste uge smiley
    Har lige fundet det lækreste opstaldningssted idag og er nu klar til at få den hjem smiley skal bare lige finde den smiley


  • #5   16. jan 2013 hehe nej det har du ret i smiley der er mange andre ting han siger/gør som får en til at tænke om han er rigtig rask smiley

    Stine: ej hvor dejligt smiley håber for dig at en af dem bliver din nye hest smiley det er så dejligt at have noget at gå og glæde sig til smiley

    har nu fået hende hjem smiley hun virker rigtig dejlig selvom jeg ikke kender hende så godt endnu smiley kunne nok ikke have fundet en dejligere pony smiley (jo dem jeg har i forvejen selvfølgelig )


  • #6   16. jan 2013 Nanna - Det er forfærdeligt bare at gå og vente smiley åååååh, alle de dage jeg kan der har jeg bare overbooket mine dage med heste der skal prøves smiley jeg er så utålmodig, der er hele 18 timer till jeg skal ud og se den første smiley det er så laaaaang tid :b
    Dejligt at hun virker sød smiley heldigt,nu når i har taget en chance, sådan bare lige at hente hende smiley
    Det gjorde vi engang med en pony jeg havde, og det var simpelthen den bedste pony i verden, han fulgte efter mig som en hundehvalp, ingen andre end mig kunne hente ham på folden og jeg kaldte bare på ham, så kom han løbende og vrinskende smiley


  • #7   17. jan 2013 haha ja, det er forfærdelig svært at vente smiley
    ja det var rigtig heldigt smiley
    ej hvor dejligt smiley det er så skønt med sådan nogle ponyer


Kommentér på:
ny hest :D *at glæde sig*

Annonce