{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

hesteklipper til ben {{forumTopicSubject}}

Hej
ville lige høre om der er nogle der kan anbefale en klipper man kan bruge til hovskæg da jeg har en frieser der rigtig tit får mug og det er altså ikke nemt at klippe med en saks, har desuden og en west highland white så hvis den også kunne bruges til at klippe en lille hund ville det være super.
Den skal være af god kvalitet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hesteklipper til ben
  • #1   18. jan 2013 Nu ved jeg ikke hvordan din friesers hår er -nogen heste har jo lidt mere stride hår på benene end på resten af kroppen.

Vi har haft en hvis hovskæg nærmest var som manhårene, og det kan en hundeklipper altså ikke klare ret mange gange.

Jeg ville bare bruge en alm hesteklipper, det gør vi (eller gjorde, da vi havde hest med problemer under hovskægget)

Men har du overvejet evt at få tjekket for skab, hvis det er et tilbagevendende problem? Det er nemlig ret udbredt blandt heste med meget hovskæg, og skal behandles anderledes end alm muk.

Vi har i øvrigt et sæt skær lagt til side til netop dette formål, så vi ikke får spredt smitte fra hovskægget på den ramte hest til de andre når de klippes.

• #2   18. jan 2013 Hm.. Min dv har også kraftigt hår på benene. Jeg studser dem ofte. Da vi skulle klippe hende 'skaldet' her til vinter, klippede vi først groft med en almindelig saks, også 'fin klippede' vi bagefter benene med den almindelige klipper..

• #3   18. jan 2013 min svigerinde er dyrlæge og vi kan også få det væk med antibiotika men da hun venter føl er der ikke rigtig noget hun må få lige nu, og det bedste til at holde det i skak er at det er klippet helt ned hele tiden. Har selv en hauptner men kan ikke komme ordentlig til med den

• #4   18. jan 2013 yourdreamhorse -men er det skab, kan det klares med sebacil eller frontline. Er det muk er det lidt en anden behandling (sebacil er jeg så noget i tvivl om man kan give en drægtig hoppe, men frontline kan gives til drægtige tæver helt indtil kort før fødsel, så mon ikke det osse går til en drægtig hoppe -og det er jo til udvortes brug)

Cecilie -hvorfor "for-klippe" med saks. Min holstener har osse, af en holstener at være, ret meget hovskæg, og det æder klipperen uden problemer.
    Selv den gamle belgier med meget kraftigt og meget strid hovskæg, tog klipperen uden problemer, udover at skærene bliver lidt hurtigere sløve end ved alm klippeopgaver.

Kommentér på:
hesteklipper til ben

Annonce