{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hackkapsun, erfaring?
  • #1   23. jan 2013 Jeg kan varmt anbefale den, til bidløs dressur smiley

Ofte så kommer jeg ud på ryggen af Jess, og har lagt kapsunen på, som har den hævende effekt, og så er hun egentlig lidt træls og jeg føler hackamoren havde været bedre den pågældende dag. Og omvendt ^^ smiley

Så er det meget rart at have begge dele hele tiden, Jeg bruger ofte hackamoren under opvarmning, og kapsunen når vi er varmet godt op smiley

• #2   23. jan 2013 Hvad er forskellen på hackkapsun kontra alm. kapsun (som vist hovedsaglig bruges til longering)???

• #3   23. jan 2013 En hackkapsun er en blanding af en hackamore og kapusn, hvorimod en kapsun kun er en kapsun. En kapsun bruges slet ikke kun til longering.

• #4   23. jan 2013 Der findes flere former for kapsuner.. mange tænker nok sådan en traditionel én i nylon med noget metal-halløj på næseremmen til at spænde diverse dingenoter i, nogle putter indspændinger i osv (øv)
    Men en ridekapsun er en kapsun af læder ofte med cykelkæde indeni næsestykket og tre ringe - den midterste kan man med fordel bruge når man arbejder fra jorden, f.eks. i akademisk, og når man sætter tøjler i de to yderste ringe, ja så kan den rides med smiley Det er det jeg bruger min kapsun til smiley

Kommentér på:
Hackkapsun, erfaring?

Annonce