{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Hvordan spare man hurtigst op?? {{forumTopicSubject}}

Hej hg'er..
Min part La Luna skal sælges, men jeg har det bare sådan at jeg ikke vil lade hende gå så let!;) hvordan spare man hurtigst op??? vil tro hun ligger ved de 5000-6000 kr. og omkring 10.000 hvis jeg skal købe Happy med.. ER villig og parat til til at stoppe på min rideskole og sælge næste alt hvad jeg kan bringe men vil det være nok? skal jeg have et bi job eller? jeg skal helst skrabe pengene sammen hurtigst muligt!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan spare man hurtigst op??
  • #2   23. jan 2013 du er kun 13 år, og der er en hel masse udgifter med som smed, forsikring, opstalding, dyrelæge, vacciner, orme kur osv, så det er ikke kun hestene der er dyre men skam alt andet os!

Så hvis dine forældre ikke hjælper dig, bliver det altså en smule svært for dig!

• #3   23. jan 2013 Jeg er enig med de andre piger, uden forældreopbakning kommer du ikke ret langt smiley
    Håber du, sammen med dine forældre, finder en god løsning smiley

• #4   23. jan 2013 Det er skam med forældreopbakning!;) skal bare selv spare op til at købe den..

• #5   23. jan 2013 Hvis dine forældre er indstillet på alle de andre udgifter, og du kun skal spare op til købsprisen, så synes jeg du skal tale med ejeren - det ville være logisk, hvis du kan få hesten en del billigere end andre, når det nu er en part. Og måske du kan lave en aftale med hende om, at du kan betale lidt af gangen?

• #7   23. jan 2013 Jamen så må du jo snakke med hende som ejer hesten, det kan være hun vil holde den tilbage til du har råd smiley Eller måske kan du overtale dine forældre til at ligge ud, også betale dem tilbage, når du begynder at tjener penge smiley
    Men som 13 årig er det ikke just nemt, at tjene hurtige penge. Du kan prøve at hænge opslag op, hos en købmand i byen eller lign. med at du gerne vil tjene penge, og tager gerne imod de små jobs folk kan have (som at passe børn, lufte hunde osv.) smiley

• #9   23. jan 2013 Hvis du allerede nu har aftalt med dine forældre, at de skal betale for hestens udgifter normalt, så kan du spørge dem om, om de ikke vil ligge et beløb til side hver måned - det beløb som de ville skulle bruge på hesten fremover hver måned. Så går der sandsynligvis ikke længe før du har råd til hesten, hvis du oveni det også får dig et job til at betale resten.

Og når du nu er part der kender både hest og ejer, kan du spørge om I ikke kan lave en aftale, hvor du betaler af over en periode o.lign. smiley

• #11   23. jan 2013 Freja - Det er da ikke dumt at sælge de ting man ikke bruger eller ikke vil have mere? smiley

Kommentér på:
Hvordan spare man hurtigst op??

Annonce