{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Hævet over forknæet. {{forumTopicSubject}}

Min hest er hævet over hans forknæ, der nærmest er en bule.

Over knæet er der betydelig bredere end på det andet knæ. Han halter dog overhovedet ikke det mindste.

Vi står og skal til stævne på søndag.

Jeg har tænkt at pakke det ind i vat med varmt vand, putte noget koldt udenpå (for at holde på varmen) og så en staldbandage fra albuen og ned til forknæet.

Har i prøvet noget lignende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hævet over forknæet.
  • #1   24. jan 2013 Ville ringe til dyrlægen med det samme, det kan være så meget. En væskesamling i knæet, en byld, betændelse osv osv, så et kald til doktor ville jeg lige gøre og høre ham ad med stævne også. Det er jo gratis at ringe og spørger smiley

• #2   24. jan 2013 Det prøver jeg lige at gøre. smiley

• #3   24. jan 2013 Det lyder som et slag han har fået smiley Har tidligere haft en pony som fik det samme, fordi hun snublede på trailer rampen, hævelsen var væk inden for 2-3 uger.
    - Umellembart er det ikke noget jeg vil syndes du skal være bange for, men et kald til Dyrlægen sker der jo ikke noget ved, det er jo gratis at spøger.

Så længe det er en bule der kan give sig, er det ofte bare en væskeansamling (Kan samliges med et blå mærke hos mennesker) smiley

Men det er helt sikkert en fordel med noget varme, evt. massere det i hot and Cool fra Blue hors eller noget ligende, og så kan du ligge film, det man bruger til at afdække mad med, ligge det omkring og en stald bandagshe uden om, og så må den max stå med det en time smiley Det skulle være super godt til sådan noget ! smiley

HELD OG LYKKE TIL STÆVNET smiley

• #4   24. jan 2013 Tusinde tak dressur hesten smiley

• #5   24. jan 2013 Men når han ikke halter, vil jeg ikke gå og være bekymret. Han har skader i 2012, en revne i piben højre forben og et hævet venstre forknæ, så nu håber vi på at kunne køre et stykke tid uden skader smiley men prøver at ringe til dyrlægen her kl. 12.30, da de er på klinikken der.. Og så køber jeg noget hot and cool smiley

Kommentér på:
Hævet over forknæet.

Annonce