{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

hejza alle hestetøzer {{forumTopicSubject}}

hva så hvad har i lavet idag......??
er der ikk nogen der vil give nogle af mine heste en stemme jeg giver os jeres nogle

min dag......

jeg har været i skole og så skønte jeg mig op i broager hvor min max stor på en rideskole han var lige kommet der op igår fra sommer græs idag red jeg på ham og troede han ikk havde nogen energi men det havde han.... max smed mig næsten af for jeg red uden sadel han bugede med mig da jeg var færlig med dressur red vi ned til vandet hvor vi badede der efter kom vi hjem og max blev vasket og kom ud på fold jeg rytede op og tog ham ind efter 2 timer og sagde forvel og krammede lidt med ham og så tog jeg hjem og cyklede ned for at se hvordan mine andre hypzer havde det man kunne se de savnede deres lille mand.....! det var min dag hvad har i så lavet......??
KøzZ Vicki

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• To træer skal beskæres 1.800 kr.
  • Samling af seng 700 kr.
  • Tilslutning af bruse blandingsbatteri 1.500 kr.
  • Lyskontakten i lejlighedsopgangen fungerer ikke 550 kr.
  • Beskæring 2.210 kr.
  • Opgravning og bortanskaffelse af jord 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hejza alle hestetøzer
  • #1   2. sep 2004 Ok...! Jeg mødte i skole kl. 8 og havde fri kl. 10.... Skulle så i skole igen kl. 13 (drama hold) men det var aflyst så jeg kunne pænt gå hjem igen...
    Der red jeg en tur samn med min ride lærer
    Så har jeg været til frisøren
    Red Donna da jeg kom hjem og nu sidder jeg her :oD

Knus!

• #2   2. sep 2004 heej jeg har været ude ved freddy (baron) hvor jeg sprang på ham skulle lige øve lidt inden week da vi skal til stævne smiley
    ellers har jeg ikke rigtig lavet nået..
    knuzzz

• #3   2. sep 2004 Camilla: Ja Shrek 2 er bare søøøød... Især når Æslet køre i karret med Shrek og Fiona... Hvor han "Blobber" med læberne hehe,,,!

Knus!

Kommentér på:
hejza alle hestetøzer

Annonce