{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Opstaldning Jelling/Vejle området {{forumTopicSubject}}

Da jeg snart flytter til Jelling, skal jeg finde opstaldning til hesten, men syntes ikke jeg kan finde ret meget i området, så vil høre herinde, om ikke der er nogen der kender nogle steder.

Det er til en vallak på 1,76, så der skal være boks til en hest i den størrelse. Ønsker god foldtid, gerne mulighed for døgngræs om sommeren.
Jeg vil gerne have ridehus, men ikke et krav, hvis der til gengæld er en god udendørs bane. Der skal være god mulighed for at ride i skoven og også mulighed for at springe.

Jeg tager gerne staldvagter, er ret fleksibel på det område.

Jeg kender til Thommysminde, som jeg skal se på i morgen, men vil gerne have flere muligheder. Kender også til Jelling Rideklub.

Håber i kan hjælpe med flere steder!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstaldning Jelling/Vejle området
  • #1   27. jan 2013 Jeg har arbejdet på klintholm ridecenter smiley de tilbyder opstaldning. Har to ridehalle og god udendørsbane. Hestene går på fold i flok, og ellers hyggelig sted men hende der ejer det er en bestemt dame ! smiley hvis du skal være der så hold fast i din egen dyrlæge, smed m.m. smiley for hun tilbyder det bare kan komme på opstaldnings regningen men du kan ikke få en specificeret regning fra dyrlæge m.m så fik engang en opstaldning der lød på 7000 :s !

• #2   27. jan 2013 Jeg rider ude i Thommysminde! - Jeg har godt nok mine heste til at stå derhjemme, men der er bare en fantastisk stemning derude, og jeg ved at de er rigtig glade for deres "moderne"løsdrift derude, altså de har jo ikke rigtigt store, almindelige bokse derude smiley Men jeg skal derud omkring kl 16 i morgen, så det kan være vi ses smiley
    Ellers er der DK ridecenter i Holtum og Hornstrup Hestecenter (udover dem der er nævnt - Jeg lærte at ride på Klintholm smiley ). Men jeg synes klart at Thommysminde er bedst og med de sødeste mennesker!

• #3   28. jan 2013 Syntes også at Thommysminde umiddelbart lyder som noget der kunne passe både hest og mig godt, men der skulle ikke være så gode muligheder for at ride i skoven??
    Er der ikke nogle andre steder, der ligger tæt på skovene omkring Jelling og Grejsdalen? Ville jo være skønt, at kunne ride der til sommer smiley
    Det må også gerne være mindre private stalde

Kommentér på:
Opstaldning Jelling/Vejle området

Annonce