{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
347 visninger | Oprettet:

Dækken til unghest? {{forumTopicSubject}}

Hej folk! (:
I dag da jeg var ude ved min unghest (islænderblanding på 2½ med meget tyk pels) havde hun snot i begge næsebor. Det fik mig til at tænke på, om jeg bør købe et dækken til hende? Hun går ikke med dækken normalt, men nu her hvor det regner så meget, og der er sådan forholdsvis mange temperatursvingninger i vejret... Bør hun så få et dækken på, når hun får snot i næsen?
Har ikke oplevet at hun har frosset.
Hun kommer ind om natten, men stalden er ikke varm eller noget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækken til unghest?
  • #1   3. feb 2013 min islænder dreng fik 300g på akut den vinter hvor det var -20 grader, men prøv og vent og se:)

• #2   3. feb 2013 vores næser løber jo også i dette vejr....

• #3   3. feb 2013 Har også en unghest, som går uden dækken. han har også lidt snottet næse, men han går uden dækken. han bruger kun dækken hvis jeg skal have ham vasket, så ligger jeg lige et fleectæppe over ham, til han er nogenlunde tør. og han er aldrig blev syg endnu, selvom han har haft snotnæse et par gange, så tror ikke du behøver et dækken, kun hvis du kan se han står og fryser eller skælver.

• #4   3. feb 2013 Okay! (-: Jeg venter lige og ser om det bliver ved.
    Hun går heller ikke med dækken, og så vidt jeg ved har hun heller aldrig haft dækken på. Synes bare lige jeg ville være sikker. Det er jo altid godt at være på den sikre side.

• #6   3. feb 2013 Det var.... Det var hvidt.
    Det er heller ikke fordi jeg tænker hun fryser. Men måske nærmere om hun måske burde få et regndækken eller noget. For det regner jo ret meget lige for tiden, og jeg kunne forestille mig, at når hun bliver så våd og med den lange pels.. Så tager hun lang tid om at tørre. Så hun ikke kommer til at fryse pga. regnen smiley

• #8   3. feb 2013 Ja, jeg mente også, at det bare ville blive "værre" ved det.
    Hun er bare min første hest, så jeg har aldrig før været den, der skulle tage de beslutninger. Så for at være helt sikker ville jeg lige spørge! smiley
    Tak for svar. (:

Kommentér på:
Dækken til unghest?

Annonce