{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
15.899 visninger | Oprettet:

Anvendelsen af døde dyr. {{forumTopicSubject}}

Har lige haft samfundsfag hvor vi snakke om hestekød i kød fra producenter som Nestlé, findus osv. Folk far min klasse kan ikke rigtig forstå hvorfor det skulle kunne betale sig at bruge hest istedet for ko eller gris, da det i deres hoved må være billigere. Jeg forklare så lige kort om hvor mange heste der bliver aflivet/slagtet hvert år, og at givskud f.eks. ikke lige for tiden tager flere ind, da der er et overskud på døde heste, og at de fleste folk ikke har lyst/syntes det er ok at sende sin hest til f.eks. Italien istede. Så begynder jeg at snakke lidt om DAKA, og pludselige siger min samfundsfagslære, "Ja så bliver de jo bare lavet til sæbe istedet!" Tilbage sidder resten af klassen inkl. mig og strirrer ud i luften ved tanken om at vi måske har vakset hænder i gamle Fido.

Vi kom også lidt ind på at der åbenbart er gris i makeup, og (Ved ikek om det er en skrøne) fostre i rynkecreme.

Så mit spørgsmål til jer er; Er det rigtigt at man bruger fedtet far døde dyr til sæbe? Kender i andre produkter hvor man bruger døde dyr til fremstillingen af det færdige produkt? (Hvad, hvordan osv.)

Keep it clean smiley
- Kao

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anvendelsen af døde dyr.
Kommentér på:
Anvendelsen af døde dyr.

Annonce