{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Dually grime {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg søger nogle forskellige ting jeg kan lave med dually grime, jeg er gået i gang med 1 øvelse og det er med personligt rum, og der virker rigtig godt, han reagere rigtig fint på det, for hvis han kommer foran mig når vi stopper eller går så klapper jeg ham bare på bringen og så bakker han så han er ude af mit personlige rum smiley

Nogle gode ting/øvelser vi kan lave?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dually grime
  • Elsi B
    Elsi B Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 55
    #1   20. feb 2013 Du kan se en masse øvelser på Monty Roberts hjemmeside. Der er også en guide til hvordan en dually grime skal sidde. Det er helt afgørende for træningen at den sidder korrekt!!! smiley

• #2   20. feb 2013 Jeg plejede at ride med den smiley undskyld useriøst indlæg, men den virker super godt til ridning smiley

• #3   20. feb 2013 Bare vær meget obs på at den løsner sig igen når du giver efter, især hvis man rider med den.. Har hørt fra flere at den kan sidde fast så den ikke giver efter selv om man gør

• #4   20. feb 2013 Elsi B: har du et link? smiley

Hanna s: Ja jeg har også longeret i den og det gav et super afslappet resultat smiley

Signe: Ja lagde godt mærke til da jeg longerede med den at den lige satte sig fast en enkelt gang smiley

• #5   20. feb 2013 Ja det har den smiley og signe det er rigtig men nu red jeg min hoppe på tur med den og plejede ik at sku bruge træk kun for at stoppe hende og så løsner den sig nemt selv, hvis hun bevægede hovedet. Jeg er sikker på den ik er egnet til dressur og konstant træk, da det kan ske at det så er svær at få den til at sidde løs. Men udgangspunkt er os, at man har indstillet den rigtig og ik for stramt fra starten af så skal den nok løsne sig smiley

Kommentér på:
Dually grime

Annonce